اقتصادی

بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود

بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود



به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جریان سفر یک روزه خود به خوزستان در حاشیه بازدید از شهرهای بندر امام و شادگان اظهار کرد: در شهرستان شادگان ستاد نوسازی بافت فرسوده فعال شده و در این زمینه ۷۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان که اکثراً خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، نوسازی خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: کار بازسازی حدود ۱۰۰ واحد مسکونی در شادگان آغاز و برای همه واحدها پرونده تکمیل شده است و بانک‌های عامل نیز همکاری خوبی دارند.

نیکزاد ادامه داد: روند اجرایی این واحدها بسیار مطلوب است. همچنین در بحث بهسازی شبکه معابر شهرستان شادگان نیز اقداماتی در دست انجام است تا در محلات شادگان شاهد بهسازی معابر باشیم.

وی با اشاره به بازدید از شهرستان بندر امام گفت: همچنین از آخرین روند بازسازی منازل بندر امام بازدید کردیم و آنچه مشاهده شد، همت خوب مردم در بازسازی این واحدها و همکاری خوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چهار محله در بندر امام دچار سیلاب شده بود، اظهار کرد: در خصوص شهرک رضوان با پیگیری‌های خوب انجام‌شده بحث انشعابات برق، آب و فاضلاب حل شده است، اما در دیگر شهرک‌ها نیاز است تا دستگاه‌های خدمات‌رسان همت بیشتری داشته باشند.

نیکزاد عنوان کرد: امیدواریم در سه شهرک کوثر، فردوس و بافت قدیم بندر امام اقداماتی انجام شود تا بتوانیم آب، برق و گاز را وصل کنیم و خانواده‌ها بتوانند در این واحدها مستقر شوند.

وی عنوان کرد: سعی شده تا ۴۰ روز آینده با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، برق و آب این واحدها در سه شهرک بندر امام وصل خواهد شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا