ورزشی

وزارت ورزش: با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال برخورد کنید

وزارت ورزش: با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال برخورد کنید


به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده در حالی روز گذشته در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که حضور افراد معلوم الحال در تمرین روز گذشته در کنار عوامل باشگاه استقلال به شدت خبرساز شد. این افراد حتی روی سکوها با بعضی از هواداران درگیر شدند و به ضرب و شتم آنها پرداختند.

در پی این اتفاقات، وزارت ورزش امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از حراست این وزارتخانه خواست با عوامل داخل و خارج از استقلال که مسبب این اتفاقات بودند، برخورد شود.

در این بیانیه آمده است: «وزارت ورزش و جوانان با ابراز تاسف از آنچه روز گذشته در جریان تمرین تیم استقلال رخ داد و با تاکید بر اینکه تکریم هواداران در ورزش از دستورات و تاکیدات همیشگی وزیر محترم ورزش و جوانان بوده، اعلام کرد: با دستور صریح و موکد مقام عالی وزارت، حراست این وزارتخانه ماموریت دارد بطور دقیق و کارشناسی اتفاقات رخ داده و تاسف‌برانگیز در جریان تمرین دیروز تیم استقلال را پیگیری کند. بر اساس این دستور، برخورد جدی با عوامل داخل باشگاه که مسبب اتفاقات روز گذشته بودند نیز باید انجام پذیرد و در این بین نباید هیچ‌گونه مماشاتی بدلیل سمت احتمالی مقصران این اتفاق در کار باشد.

همچنین حراست وزارت ورزش و جوانان ماموریت دارد با همکاری دستگاه‌های ذی‌صلاح، عوامل خارجی که خارج از مجموعه باشگاه استقلال از دیگر مسببان برخورد زشت و زننده با هواداران بودند، شناسایی و نسبت به برخورد قانونی با آنها از طریق محاکم مربوطه اقدام کند.

وزارت ورزش و جوانان همچنین با تقبیح بدرفتاری‌های صورت گرفته با برخی از نمایندگان رسانه‌های گروهی که در جریان تمرین دیروز رسالت حرفه‌ای خود را انجام می‌دادند، اعلام می‌کند مسئولیت تامین فضای حرفه‌ای برای خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌های محترم گروهی بر عهده باشگاه بوده و در این میان هیچ‌گونه عذری پذیرفتنی نیست و حسب دستور وزیر ورزش و جوانان قطعاً در فرایند بررسی اتفاقات رخ داده دیروز و برخورد با عوامل این اتفاقات، برخورد غیرحرفه‌ای انجام شده با رسانه‌ها هم لحاظ خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان در پایان اعلام می‌دارد اعتراض جدی این وزارتخانه به بدرفتاری‌های انجام شده با هواداران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در دقایق اولیه انتشار گزارش‌ها، از طرق مختلف به مدیریت باشگاه استقلال ابلاغ شده است.»

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا