استان ها

خودرو بنز ۱۵۰ میلیارد ریالی در آمل کشف شد

خودرو بنز ۱۵۰ میلیارد ریالی در آمل کشف شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی سواری بنز با مدارک جعلی از تهران به سمت آمل و انجام کار اطلاعاتی، رابط امنیت اقتصادی شهرستان آمل با همکاری اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: خودروی بنز قاچاق که از محور تهران به آمل در حال تردد بوده با همکاری فرماندهی انتظامی بخش لاریجان توقیف و کارت خودرو ارائه شده از سوی راننده مرسدس بنز اس ۵۰۰ بوده ولی خودرو توقیفی S۶۳ amg و پلاک نصب شده نیز در سامانه وسایل نقلیه در لیست سیاه قرار داشته و متعلق به یک خودرو دیگر بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با بررسی فنی شماره شاسی خودرو با کارت خودرو ارائه شده همخوانی نداشته که خودروی بنز به ظن قاچاق با هماهنگی قضائی توقیف شد.

سردار مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام‌های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا