اقتصادیبازار

TotalEnergies برای به دست آوردن کسب و کار خورشیدی تجاری و صنعتی

access_time تاریخ انتشار 23 بهمن 00

به نقل از بازار نفت و گاز، TotalEnergies برای به دست آوردن کسب و کار خورشیدی تجاری و صنعتی SunPower. فعال کردن TotalEnergies برای گسترش دسترسی به تولید پراکنده خورشیدی B2B ایالات متحده. TotalEnergies (NYSE:TTE) امروز اعلام کرد که توافقنامه ای قطعی با SunPower Corp (NASDAQ:SPWR) برای خرید کسب و کار راه حل های تجاری و صنعتی (CIS) به مبلغ 250 میلیون دلار، شامل 60 میلیون دلار درآمد، به شرط اینکه تکامل نظارتی TotalEnergies سهامدار عمده SunPower، ارائه‌دهنده خدمات انرژی و فناوری خورشیدی است.

این خرید گام دیگری در نقشه راه TotalEnergies برای توسعه تجارت تولید پراکنده آن است که در حال حاضر نزدیک به 500 مگاوات در سراسر جهان در حال فعالیت است. این به TotalEnergies اجازه می دهد تا ردپای تجاری تولید پراکنده خود را به ایالات متحده گسترش دهد و بیش از 100 مگاوات ظرفیت اضافی در سال توسعه دهد. فراتر از این، این فعالیت همچنین با مجموعه انرژی خورشیدی در مقیاس بزرگ TotalEnergies در ایالات متحده هم افزایی ایجاد می کند و مشتریان B2B را قادر می سازد از راه حل های انرژی جامع تر و قابلیت های جدید در تامین مالی و مالکیت پروژه بهره مند شوند.

همانطور که برای SunPower، این عملیات به دنبال اعلام قبلی برای تمرکز بر کسب و کار مسکونی با رشد بالا، ارائه یک تجربه مشتری برتر با اکوسیستم رو به رشد محصولات و خدمات نوآورانه، و از این رو گزینه‌های استراتژیک برای تجارت CIS است.

در مجموع، این عملیات برد-برد به طور کامل با استراتژی‌های مربوطه TotalEnergies و SunPower برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان صنعتی، تجاری و مسکونی مطابقت دارد.

با این خرید، TotalEnergies در حال سرمایه گذاری بیشتر برای رشد فعالیت تولید پراکنده خود در ایالات متحده و حمایت از مشتریان B2B خود در دستیابی به اهداف توسعه پایدار است. وینسنت استوکوارت، معاون ارشد انرژی های تجدیدپذیر برای TotalEnergies، گفت: این نقطه عطف جدیدی در توسعه انرژی های تجدیدپذیر ما در کشور است، جایی که ما 4 گیگاوات ظرفیت خورشیدی را تا سال 2025 هدف قرار داده ایم. این همچنین به SunPower منابع اضافی برای تمرکز بر بازار رو به رشد مسکونی می دهد. ما مشتاقانه منتظر استقبال از تیم های تجاری و صنعتی و اطمینان از تداوم تعهد TotalEnergies در این تجارت هستیم زیرا این مجموعه محصولات و مشتریان با کیفیت بالا را ادغام می کنیم.

پیتر فاریسی، مدیر عامل SunPower، گفت: «TotalEnergies شریک ایده‌آلی برای کسب و کار CIS ما است تا از بازار تجاری رو به رشد و فرصت‌هایی مانند ذخیره‌سازی خورشیدی اجتماعی و ذخیره‌سازی جلو متر استفاده کند». «این فروش به SunPower اجازه می‌دهد تا بر ایجاد یک تجربه مسکونی برتر تمرکز کند، سرمایه‌گذاری خود را در محصول و نوآوری دیجیتال افزایش دهد و به صاحبان خانه‌های بیشتری دسترسی پیدا کند. وضوح استراتژیک افزایش یافته ایجاد شده توسط این معامله به SunPower کمک می کند تا صنعت را رهبری کند و حداکثر ارزش را برای سرمایه گذاران، شرکا و مشتریان ما ارائه دهد.

پس از یک فرآیند کامل شامل بحث و گفتگو با تعدادی از طرفین، و به توصیه متفق القول کمیته ویژه مدیران مستقل SunPower، خرید توسط هر دو شرکت تایید شده است. انتظار می‌رود که این معامله در اوایل سه ماهه دوم با رعایت شرایط بسته شدن مرسوم بسته شود. انتظار نمی رود که این عملیات باعث کاهش سهام اکثریت توتال انرژی (50.83 درصد) در SunPower شود.

منبع : iroilmarket

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا