اجتماعی

نوجوان ۱۷ ساله در زاینده‌رود غرق شد



عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه غرق شدگی یک نوجوان در رودخانه زاینده‌رود در دهکده گردشگری چادگان، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز جمعه به مرکز فوریت‌های پزشکی استان اعلام و یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: برغم تلاش تیم‌های غریق نجات، متأسفانه در این حادثه پسر ۱۷ ساله جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین به سانحه تصادف یک دستگاه خودروی ال ۹۰ با خودروی پژو در کیلومتر سه اتوبان نطنز- اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز در ساعت ۱۰ و ۴۱ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس گزارش و ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شد.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه ۱۰ نفر شامل ۲ مَرد، پنج بانو و ۲ کودک دختر و یک کودک پسر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: ۶ مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند و چهار نفر نیز مراقبت‌های سرپایی دریافت کردند.

وی به حادثه رانندگی بامداد امروز در اتوبان ذوب آهن به سمت ورودی دوم فلاورجان اشاره کرد و گفت: در این سانحه، بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک خودروی پژو ۴۰۵، ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ بانو و ۲ مَرد مصدوم شده بودند که توسط ۲ واحد امدادی به بیمارستان‌های شفا کلیشاد و امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه ۲ حادثه تصادف فوتی نداشته است، افزود: یک مَرد ۶۱ ساله صبح امروز بر اثر غرق شدگی در پارک ساحلی زرین شهر دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا