بازار

کاربردهای ایلوستریتور چیست؟ 14 مورد (آکادمی موشن کده)

ایلوستریتور بدون شک شناخته شده ترین و بهترین نرم افزار تصویربرداری کامپیوتری است و همانطور که در مقاله تاریخچه ایلوستریتور گفتیم بیش از 30 سال پیش معرفی شد و با گذشت زمان بهبود یافته و به وضعیت فعلی خود رسیده است. نرم افزار Adobe Illustrator با توجه به امکانات گسترده ای که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این مشکل عموما در ابتدای آموزش ایلوستریتور باعث سردرگمی افراد می شود. در این مقاله جامع به کاربردهای ایلوستریتور می پردازیم و راه های کسب درآمد با این نرم افزار فوق العاده را بررسی می کنیم و در نهایت بهترین روش یادگیری ایلاستریتور را به شما معرفی می کنیم. با موشن کده همراه باشید.

1.طراحی لوگو

ایلوستریتور در واقع برنامه پکیج آموزش طراحی لوگو است که باید برای طراحی لوگو از آن استفاده کنید. این برنامه نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا طرح‌های لوگوی کاملاً سفارشی ایجاد کنید که می‌دانید برای برند شما بی‌نظیر هستند، بلکه ایلوستریتور نیز لوگوی شما را به عنوان یک گرافیک برداری ایجاد می‌کند. گرافیک برداری به شما این امکان را می دهد که اندازه تصویر را به اندازه بزرگ یا کوچکی که می خواهید تغییر دهید، بدون اینکه رزولوشن یا کیفیت تصویر از دست برود. این اساساً جادوی طراحی گرافیکی است، و بنابراین، تنها برنامه ای که باید برای ایجاد طرح های لوگوی خود استفاده کنید.

2. کارت ویزیت

از آنجایی که ایلوستریتور برای گرافیک های چاپی عالی است، ایجاد کارت ویزیت در این برنامه بسیار راحت است! به علاوه می توانید آنها را در هر اندازه یا شکلی که می خواهید بسازید.

3. گرافیک رسانه های اجتماعی

ایلوستریتور نه تنها برای گرافیک های چاپی عالی است، بلکه برای ایجاد گرافیک های وب نیز عالی است! بنابراین، من تمام گرافیک های رسانه های اجتماعی خود را در Illustrator ایجاد می کنم. همچنین ایجاد گرافیک های خود را در اندازه های مختلف بسیار آسان می کند، بنابراین ایجاد نسخه های مختلف از همان گرافیک برای استفاده در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی آسان است.

4. پوستر یا آگهی

اگر یک کسب و کار محلی هستید، پوسترها و بروشورها قطعاً مواردی هستند که باید برای رویدادها، تبلیغات یا اطلاعیه های آتی که جامعه شما باید در مورد آنها بداند، در نظر بگیرید. آنها را در ایلوستریتور طراحی کنید، آنها را در یک چاپخانه محلی چاپ کنید، و آنها را در سراسر شهر آویزان کنید!

5. بنرهای رسانه های اجتماعی

من توصیه می‌کنم همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود را کاملاً مارک دار و حرفه‌ای نگه دارید. می‌توانید از Illustrator برای ایجاد بنر رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید که در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما منسجم و سازگار به نظر برسد.

6. اینفوگرافیک

آیا می‌دانستید که اینفوگرافیک‌ها هزاران بار بیشتر از پست‌های وبلاگ معمولی در پینترست قرار می‌گیرند؟ این به این دلیل است که مردم عاشق یک اینفوگرافیک خوب هستند. همچنین به این دلیل که اطلاعات بصری را می توان بسیار سریعتر از محتوای نوشتاری مصرف کرد – به همین دلیل است که آنها در رسانه های اجتماعی بسیار خوب عمل می کنند. اینفوگرافیک ها نیز تنها دلیلی است که من هر ماه به درآمد وابسته می پردازم. بنابراین اگر اینفوگرافیک برای کسب و کار خود ایجاد نمی کنید، باید بسازید! مخاطبان شما آنها را خواهند خورد!

7. بروشور

من همیشه برای مشتریان بروشور درست می کنم. بخش مورد علاقه من در Illustrator این است که می توانم یک تاشو دو پهلو، سه تایی یا یک تای عجیب و غریب و متفاوت طراحی کنم که مطابق با آن طرح خاص است. طرح ها و طرح ها بی پایان هستند و بروشورها چیزی هستند که می توانید با آن فوق العاده خلاق باشید!

8. جزوه یا کوپن

اگر کسب و کار شما دارای موقعیت فیزیکی است، داشتن برگه های تبلیغاتی در فروشگاه خود یا دادن کوپن برای فروش آتی راهی عالی برای بازگشت مشتریان است. شما به راحتی می توانید اینها را در Illustrator در هر اندازه و شکلی که دوست دارید بسازید!

9. تبلیغات چاپی

برخی از مشتریان من تبلیغاتی را در نشریات محلی خود اجرا می کنند و من همیشه آنها را در Illustrator طراحی می کنم. این برنامه به راحتی به من این امکان را می دهد که تبلیغات در اندازه های مختلف را واقعاً به راحتی ایجاد کنم، به علاوه برای طراحی چاپ عالی است، بنابراین کار بیهوده ای است. به علاوه بسته به مخاطب، تبلیغات چاپی ممکن است راهی عالی برای تبلیغ تجارت شما باشد!

10. تی شرت

چه راه بهتری برای تبلیغ کسب و کارتان از پوشیدن یک تی شرت با طراحی سفارشی و مارک دار وجود دارد؟ اگرچه من در حال حاضر هیچ موردی از خودم ندارم، آنها را برای مشتریان ساخته ام! در واقع، من در حال حاضر تعدادی از آنها را در کمد خود دارم.

11. کارت پستال

میلرها گزینه عالی دیگری برای تبلیغ پیشنهادات ویژه به مشتریان فعلی و بالقوه شما هستند. فرقی نمی‌کند فروش، رویداد، یا پیشنهاد جدیدی داشته باشید که می‌خواهید مردم در مورد آن بدانند، می‌توانید یک پست الکترونیکی یا کارت پستال ویژه برای اطلاع رسانی ارسال کنید!

12. علائم

یکی از بهترین ویژگی های ایلاستریتور در ایجاد گرافیک برداری. گرافیک های برداری تصاویری هستند که هر چقدر هم که آنها را دراز کنید هرگز پیکسلی نمی شوند. این باعث می شود ایلوستریتور برای ایجاد گرافیک برای علائم با هر اندازه ای عالی باشد. من تابلوهایی ایجاد کرده‌ام که رویدادها و تبلیغات را تبلیغ می‌کنند، و همچنین علائمی را برای استفاده در خود رویدادها ایجاد کرده‌ام. من حتی در طراحی یک بیلبورد نیز کمک کرده ام! بنابراین بدون توجه به اندازه، Illustrator می‌تواند شما را با تمام نیازهای علامت‌گذاری مرتبط کند.

13. کیت های رسانه ای

کیت های مدیا را می توان به راحتی در ایلاستریتور ساخت. در واقع، اگر می‌خواهید آیکون‌ها یا اینفوگرافیک‌ها را برای نمایش آمار فوق‌العاده چشمگیر خود اضافه کنید، این یک برنامه عالی است. هرچه بصری‌تر باشد، حامیان مالی بالقوه بیشتر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، بنابراین مطمئن شوید که کیت رسانه‌ای شما جوراب‌های آنها را از بین می‌برد!

14. کاربرگ

اگر یک وبلاگ نویس، یک معلم، یا حتی یک صاحب کسب و کار مبتنی بر خدمات هستید و به دلایلی کاربرگ ایجاد می کنید، Illustrator می تواند مکانی عالی برای کنار هم قرار دادن آنها باشد! شما محدود به چیزی نیستید که می توانید در برنامه ایجاد کنید، بنابراین کاربرگ ها می توانند کاملاً برای نیازهای شما تخصصی شوند.

بهترین راه برای آموزش ایلوستریتور چیست؟

به نظر ما و بسیاری از متخصصان ایلوستریتور، پکیج های اینترنتی بهترین راه برای دوره آموزش حرفه ای ایلوستریتور هستند، زیرا شما می توانید با قیمت بسیار کمتری متخصص ایلوستریتور شوید، نیازی به صرف زمان زیادی در کلاس ندارید. آرشیو کامل در یک آموزش هر بار که نکته ای را فراموش کردید، دوباره به آن نگاه کنید، تمام نکات و ترفندهای حرفه ای را یاد بگیرید و از همه مهمتر می توانید آموزش را در ده روز کامل کنید و وارد بازار کار شوید. زمان یکی از مهمترین دارایی های ماست.

ما در موشن کده دوره جامعی داریم که شمارا طی ده روز از صفر تبدیل به یک استاد ایلوستریتور می کند و هزینه آن یک دهم دوره های مشابه است، طی دو سال بیش از ده هزار نفر در دوره های ما شرکت کرده اند و با اطمینان آن را گارانتی یادگیری کرده ایم،

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا