استان ها

انگیزه شخصی در تیراندازی اخیر گچساران/ مصدومان خبرنگار نیستند



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان افزود: در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در هفدهم خرداد ماه پس از اعلام گزارشی مبنی بر وقثع یک فقره تیراندازی به محل قهوه فروشی پیام در محدوده «آپارتمان‌های زرتشت» مأموران انتظامی از سوی کلانتری ۱۲ حسن آباد واقع در بلوار پانصد دستگاه شهر دوگنبدان به این محل اعزام شدند.

ادیبان تصریح کرد: با حضور مأمورین مشاهده شد در محل قهوه فروشی پیام در زیر آپارتمان‌های زرتشت ۵ نفر به وسیله اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: مصدومین بلافاصله از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجایی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

حجت الاسلام ادیبان خاطرنشان کرد: دستورات لازم مبنی بر انجام تحقیقات خطاب به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان صادر شده و انگیزه متهم یا متهمان در تیراندازی خصومت شخصی بوده است.

دادستان گچساران با اشاره به اینکه فعالیت در فضای مجازی، خبرنگاری محسوب نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فقط ۲ نفر از مصدومان فعال فضای مجازی بوده‌اند.

حجت الاسلام ادیبان با اشاره به محرمانه بودن تحقیقات تا شناسایی و دستگیری فرد یا افراد متهم، گفت: پلیس اطلاعات با دستور قضائی در حال تحقیقات مقدماتی جهت شناسایی متهم یا متهمان احتمالی است و در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف، افرادی احضار و از آنها تحقیق صورت گرفته است.

ادیبان خاطرنشان کرد: با درج و انتشار اخباری در رسانه‌ها، مبنی بر هدف تیراندازی قرار گرفتن خبرنگاران در گچساران استعلامات از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به عمل آمد و مشخص شد این افراد خبرنگار نبوده و صرفاً در فضای مجازی فعالیت داشته‌اند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا