ورزشی

مهدی قایدی: دوست داریم از تیم‌های بزرگ شلاق بخوریم



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قایدی در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از تورنمنت کافا که با قهرمانی این تیم همراه بود به خبرنگاران گفت: توانستیم با کیفیت خیلی خوب قهرمانی خیلی خوبی به دست آوریم. این مهم بود. مهم نبود با چه تیمی بازی کنیم. با یک روحیه خوب بازی کردیم. امیدوارم این قهرمانی باعث شود انگیزه مان بیشتر شود.

او درباره اینکه آیا با انتشار استوری مشترک با بازیکن تیم ملی قصد حمایت از امیر قلعه نویی را داشتند گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید. من جواب نمی‌دهم.

قایدی یادآور شد: اتحاد تیم ملی خیلی زیاد است. آن عکس که همه اعضای تیم بودند بیشتر برای این بود که نشان دهیم چقدر متحد هستیم.

او درباره برخوردهای فیزیکی فراوان در جریان بازی با ازبکستان تصریح کرد: ازبک ها تیم خیلی خوبی بودند. در زمین خودشان بازی کردند و تماشاگر داشتند. اینها طبیعی بود. ما توانستیم خیلی خوب مدیریت کنیم و بازی را ببریم.

قایدی درباره انتقاد از عدم برگزاری بازی‌های بزرگ برای تیم ملی ایران تصریح کرد: صد درصد نظر خودم هم همین است. دوست دارم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم. شلاق بخوریم. اینگونه خیلی بهتر است. بزرگترهای تیم و کادر فنی هم چنین دیدگاهی را دارند. امیدوارم بازی‌های دوستانه خیلی خوبی داشته باشیم.

مهاجم استقلال درباره معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان یادآور شد: به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

قایدی درباره اظهار نظر حجت کریمی مبنی بر اینکه مشکل مهدی قایدی را برای ماندن در این باشگاه حل خواهد کرد تاکید داشت: انشاالله خیر است. فعلاً اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته ام عاشق استقلال هستم. من در طول اردوی تیم ملی با مدیر برنامه‌هایم در ارتباط نبودم. باید بروم و صحبت کنم تا ببینم چه پیش می آید.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا