اجتماعی

کشف بیش از ۴۴۸ کیلو افیون در محورهای مواصلاتی پایتخت

کشف بیش از ۴۴۸ کیلو افیون در محورهای مواصلاتی پایتخت



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در پی اقدامات پلیسی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیونت یخچال دار به سمت تهران در حال حرکت است.

باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع مأموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی سرانجام شب گذشته درحالیکه متهم با یک دستگاه کامیونت یخچال دار در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی آن اقدام و ۱۸۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۲۵۹ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: مأموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا