سیاسی

بیانیه تحلیلی جبهه پایداری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه تحلیلی جبهه پایداری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی



به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای تحلیلی صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکومند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم و باور داریم که این انقلاب امید حقیقی مستضعفین جهان برای رهایی از بند استکبار که در راس آن آمریکا و صهیونیزم جهانی است.

انقلاب هم امری بزرگ بود و هم مقدس. بزرگ بود زیرا در دنیایی که با تمام توان به سمت استثمار و استحمار ملت‌ها از هر دو سوی غرب و شرق پیش می‌رفت، یک تنه با تکیه بر ملتی که هیچ نداشتند جز اراده و ایثار به پیروزی رسید. مگر کسی گمان می‌کرد حکومت آن پهلوی فراری از وطن سرنگون گردد. قدرتمندترین ارتش منطقه، مخوف‌ترین سیستم امنیتی سرکوب که زاییده دست موصاد بود در کنار دستگاه فرهنگی مفسد و غربگرا پرور و حمایت تمام و کمال اقطاب غرب و شرق سبب می‌گشت حتی خوش بین ترین افراد فکر سرنگونی شاه را نداشته باشند.
و مقدس بوده و هست.

چون آرمان‌هایی مقدس دارد که از سرچشمه توحید منشا می‌گیرد و آزادی و کرامت انسان و استقلال ملت‌ها را سبب می‌گردد. مقدس است چون خون انسان‌هایی نه فقط مظلوم بلکه بصیر و مبارز بر پای آن ریخته شده است، خون‌هایی که ضمانت آن بر عهده پروردگار بلند مرتبه است. مقدس است چون پیش از پیروزی خود ندای آزادی قدس شریف را سر می‌داد. مقدس است چون امامی داشت و دارد که بر زبانشان اسلام راستین و عملشان بر مسیر رسول خدا و امامان بر حق پس از او استوار است.
این نهال که امروز به درختی تنومند بدل گشته مسیری ناهموار اما سراسر عزت و افتخار طی کرده است.

هنوز چیزی از پیروزی شیرین مردم در انقلاب اسلامی نگذشته بود که از داخل و خارج دست‌هایی آلوده و افکاری سیاه کمر به قطع این شجره طیبه بستند. منافقین این فرزندان نهضت آزادی با سلاح ترور و پدران غربگرایشان با ایستادن در برابر اسلام از داخل و تحریم و جنگ از خارج بر پیکره انقلاب تحمیل شد.

و اما خوبان تاریخ هرگز بدون امتحان و بلا گزیده نخواهند شد و این سنت خداوند است…

۱۰ سال نبرد با ضد انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به برکت خون صدها هزار شهید و مجاهدت فرماندهان شجاع و ایستادگی ملت با سرفرازی به پایان رسید.

جنگ سخت اما پربرکت بود. سختی که ملت ما را بزرگ کرد. ما در جنگ خود را یافتیم و خود به دست خود ساخته شدیم و این تجربه گرانقدر سرلوحه ما گشت برای آینده.

در این میان فتنه‌ها نیز کم نبود از قائله های مختلف تا عزل قائم مقامی که خون بر دل امام کرد.

و اما علمداری رفت و علم بر دست علمداری دیگر قرار گرفت. آنگاه که کسی گمان نمی‌کرد این انقلاب پس از خمینی کبیر سر به سلامت ببرد خداوند برما منت نهاد و رهبری حکیم بر مقدرات ما حاکم نمود تا کشور با امید به سمت آینده‌ای درخشان حرکت نماید.

پس از جنگ ساخت کشور در اولویت قرار گرفت و سازندگی آغاز شد. اگر چه، عده‌ای فراموش کردند که ساختن اگر با انسان سازی همراه نگردد به صواب نخواهد رفت. زیرساخت‌ها ساخته شد، سدها بنا گردید اما در کنار آن اشرافیت پدیدار گشت و خرد شدن مستضعفین زیر چرخ‌های توسعه توسط برخی از انقلابیون تئوریزه گردید. کار به جایی رسید که علمدار نهیب عبرت‌های عاشورایی سرداد.

سازندگی با قوت و ضعف‌هایش سپری گشت و اصلاحات با ندای آزادی جای آن را گرفت. با شعار آزادی آمده بود اما نمی‌دانستیم قرار است به آزادی به سمت اسارت همان غربی برویم که روزی با دادن صدها هزار شهید به جنگش رفته بودیم.

عده‌ای رفتند تا با دشمنان ملت متمدنانه گفت و گو کنند اما محور شرارت خطابشان کردند. رفتند تا حق مظلوم را با مذاکره بستانند اما تعلیق سوغاتشان برای این ملت عزیز شد. دوم خردادی که امیدواری برای مردم بود با جولان غربگرایانش فتنه ۷۸ رویانید و خون دل امام امت گشت و نتیجه اش دور شدن مسئولینش از ملت.

ملت آگاه شد و رشد کرد و سوم تیر پدید آمد تا دوباره شعارهای انقلاب جانی تازه بگیرد. عدالت به میانه میدان اجرایی کشور آمد، مسئولین خادم گشتند و ملت ولی نعمت.

و باز فتنه‌ای دیگر از سوی دشمنان این کشور رقم خورد تا با همه داشته‌هایش سد راه ملت بزرگ گردد. آنان که خود را منتصب به امام می داستند در برابر رای ملت و حکم جانشین امام شورش کردند تا انقلاب را پای پرتگاه برسانند. آنچنان که دشمنان مایوس شده امیدوار و جسور شدند. ضربه سخت بود اما بصیرت مردم پیشی گرفته از خواص، درایت رهبری و عنایت ائمه اطهار این کشتی را از طوفان فتنه ۸۸ نجات بخشید.

اما افسوس که تکبر و غرور مسیری را که می‌توانست مجدداً بلوغ یابد را به انحراف کشانید.

توطئه ای دیگر نه ایران که تمام دنیای اسلام را تهدید می‌کرد. داعش این دست پرورده شیطان بزرگ برای به آتش کشیدن تمام منطقه شعله افروخت و باز فداییان زینب کبری (س) از این سرزمین به پیکارش بلند شدند تجربه جنگ و مجاهدینی که در جبهه مقاومت شکل گرفته بودند این بار فتنه‌ای بین المللی و جهانی را خواباند و همه در حالی بود که در داخل عده‌ای به دنبال بستن با کدخدا افتاده بودند. خود را برجامیون خواندند و هر که غیرشان بود را تکفیر کردند آنچه با زور سلاح و ترور متوقف نشد آنان با مذاکره بتن کوب کردند. اقتصادی که رونق نیافت و حاصل برجامشان تقریباً هیچ شد و این سستی غربگرایانه تا بدان جا رفت که دشمن مالک سید علی حاج قاسم عزیز را به شهادت رسانید تا تجربه‌ای شود برای تاریخ ما که تنها راه منطقی پیش رو مبارزه و مقاومت است.

و مردم انتخاب کردند انتخاب مسیری که امیدش به داخل است و شعارش پیروی از ولایت و هدفش استقلال و عزت.

امروز ما با افتخار در پای این انقلاب و جمهوری اسلامی پایدار خواهیم ایستاد. نه فقط به خاطر هزاران خدمتی که انقلاب کرد از سواد آموزی تا ارتقای خارق العاده بهداشت و درمان، از ارتقای قدرت علمی کشور تا صدها پروژه صنعتی و فناورانه، از گسترش عدالت نسبت به گذشته تا اقتدار درون زای نظامی، بلکه به دلیل آزادی واقعی که جمهوری اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورد. آزادی انتخاب، آزادی که نه تنها سرنوشت این ملت را به دست خودش رقم می‌زند بلکه به فلسطینیان امید آزادی می‌دهد. آزادی و رایی که در کنار تمام خاطرات خوب و تلخ عبرت آفرینش سبب رشد و بلوغ ملت ما و همه آزادگان جهان گردید. ما پای این انقلاب خواهیم ایستاد چون استقرار نعمت ولایت مطلقه فقیه که ضامن آزادی مستضعفین است را رقم زد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه ۲۲ بهمنی دیگر از تمامی آحاد ملت دعوت می‌نماید برای پاسداشت خون شهدا، برای شکر نعمت آزادی و برای بیعتی مجدد با ولایت همچون سالهای گذشته، دوشادوش هم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شرکت نمایند.

واالعاقبه للمتقین

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا