سیاسی

انتقام سخت را بیش از همه، از کارگردانان جنایت اخیر خواهیم گرفت

انتقام سخت را بیش از همه، از کارگردانان جنایت اخیر خواهیم گرفت



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در چهارمین سالگرد عروج ملکوتی حاج قاسم، ۸۵ انسان بی گناه از علاقمندان، ارادتمندان، زائران و تربیت‌شدگان مکتب حاج قاسم به عروج الهی و ملکوت اعلی رسیدند و به نعمت عند ربهم متنعم شدند. دشمن، استکبار آمریکای جنایتکار، اسرائیل ظالم کودک‌کش و داعش دست پرورده آن‌ها بدانند که انسان‌های بی‌گناه زن، مرد و بچه را به شهادت رساندند. اما ۸۵ میلیون انسان را به خشم آورده و آن‌ها را به میدان آوردند.

حاجی صادقی با بیان اینکه بدانید امروز بغض و کینه نسبت به شما و تصمیم مردم برای انتقام از شما در همه عالم بسیار قوی‌تر از همیشه شده است، تصریح کرد: اگر شک دارید که اقدامات شما عمر شما را کوتاه‌تر، کینه این ملت را نسبت به شما افزون‌تر ساخته و بغض و اراده این ملت را برای نابودی شما بیشتر می‌کند، نگاه کنید به مراسم‌هایی که برای این عزیزان برگزار شد؛ مشاهده کنید اکنون در کنار مزار ایشان، پیکرهای شهدا و در ایران چه می‌گذرد.

وی ادامه داد: همان روزی که روز شهادت حاج قاسم بود و شما این جنایت را مرتکب شدید، مراسم در کنار مزار حاج قاسم با شکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار شد. امروز پس از نماز جمعه در سراسر کشور مشاهده کنید که انگیزه، قدرت و مقاومت این ملت روز به روز با شهادت افزایش پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: شاید بتوانید جسم حاج قاسم‌ها، پیکر فرزندان حاج قاسم و یارانش را ناجوانمردانه از ما بگیرید اما مکتب حاج قاسم و مکتب شهادت می‌ماند.

وی افزود: اگر با شهادت حضرت فاطمه (س) مکتب ایشان از بین رفت، با شهادت حاج قاسم و این شهدا مکتب آن‌ها نیز از بین می‌رود. آیا با شهادت امام حسین (ع) و یارانش مکتب امام حسین (ع) شکست خورد و یا زنده‌تر؟ اگر با شهادت امام حسین (ع) دین خدا زنده ماند، اگر او سر و فرزندانش را برای بقای دین خدا نثار کرد. ما هم به شما می‌گوییم، سر، جان و جوان می‌دهیم اما دست از انقلاب اسلامی، امام حسین (ع) نظام و ولایت نخواهیم برداشت و مصمم به ادامه این راه تا نابودی شما هستیم.

حاجی‌صادقی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: حاج قاسم همواره در عشق به شهادت می‌گریست و بارها از فرزندان شهدا می‌خواست که برایش دعا کنند تا شهید شود. به همین دلیل، شهادت حاج قاسم و شاگردان و تربیت شدگان مکتب او برایشان آرزوست. چرا که خداوند فرمود شهادت هدیه الهی است و رهبر عزیزمان نیز فرمود شهادت مزد مجاهدت‌های آنان است.

وی افزود: شهید ناکام نیست بلکه کامیاب است، البته فقدان و مصیبت نبود آن‌ها برای ما سنگین است ولی شهادت برای آن‌ها کامیابی است. نوجوانان و فرزندان این کشور را بشناسید، اینها شاگردان آن نوجوانی هستند که شهادت را احلی من العسل عنوان کرد. ما را از شهادت می‌ترسانید؟

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: امتی که شهادت این هدیه الهی را دارد، هرگز اسارت شما را نمی‌پذیرد و اجازه نمی‌دهد خورشید مقاومت و مکتب حاج قاسم که هرروز پر فروغ تر و کار آمدتر از گذشته است که ذلت شمارا رقم می‌زند، خاموش شود. این ذلت برای شما بس است که نمی‌توانید با رزمندگان مکتب حاج قاسم و تربیت شدگان این مکتب مبارزه کنید و به جنگ با زن و بچه‌ها می‌آیید؟ این هنر و قدرت است یا این اوج ضعف؟

حاجی صادقی مطرح کرد: بیش از ۹۰ روز است که در غزه نتوانستید رزمندگان حماس که فلسطینی ناب و الگو گرفته از مکتب حاج قاسم هستند و شاگردان مقاومت هستند را شکست دهید؛ ناجوانمردانه تمام توپ، تانک و نیروهایتان را بسیج کردید تا زنان و بچه‌ها ها را به شهادت برسانید. ضعف از این بیشتر!؟

وی خطاب به اسرائیل افزود: ای اسرائیل جنایتکار آن ارتشی که ادعای شکست ناپذیری‌اش را داشتی، کجاست؟ آن عزت و ادعاهایت کجاست؟ ای استکبار شکست خود را شاهد باش. جلوه دیگری از آن را ما در سالروز شهادت حاج قاسم مشاهده می‌کنیم. شما از پس رزمندگان میدان مبارزه با استکبار برنیامدید، بلکه تعدادی زن و بچه و مردم مظلوم و بی سلاح را به شهادت رساندید.

وی تاکید کرد: گرچه داعش اعلام کرد این عملیات کار او بوده، اما با صراحت می‌گوییم و باور داریم داعش را شما (آمریکا و اسرائیل) به وجود آورده‌اید و خودتان اعتراف کردید؛ بعد نیز حاج قاسم آمد شما را از این داعشی که درست کردید و بلای جان شما شد، نجات داد، در واقع انسانیت را نجات داد. زیرا داعش بویی از انسایت نبرده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۵ دی‌) تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، تاکید کرد: اگر مجاهدت‌های حاج قاسم و شاگرادان او نبودند، امروز دنیای غرب نیز گرفتار این بود که داعش با او چه می‌کند. اما در این مرحله باورمان این است که اسراییل و آمریکا نه فقط غیر مستقیم بلکه مستقیماً در این جنایت دست داشته‌اند و ما انتقام سخت را بیش از همه از کارگردانان آن‌ها یعنی آمریکا و اسرائیل خواهیم گرفت.

وی افزود: این را هم بدانید؛ ما رهبری فرزانه و حکیم داریم، انقلاب اسلامی فریب بازی‌های شما را نمی‌خورد و می‌داند که نوکر شما، اسراییل جنایتکار گرفتار بن‌بست و اضطرار شده و دنبال راه فرار است تا خود را از دست امت فلسطین نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل می‌خواهد در منطقه اقداماتی انجام دهد تا ایران را به صحنه‌هایی وارد کند که خود را نجات دهد؛ زهی خیال باطل! ما ضمن اینکه از موضع ضد اسشتکبار و مبارزه با غده سرطانی کوتاه نمی آییم اما، اقداممان را در زمان مناسب خود انجام می‌دهیم، ما بازی دست شما را نمی‌خوریم و در صحنه حضور داریم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا