سیاسی

ممنوعیت دست‌اندازی به کوهستان «شاهوار»/ دولت همراه مردم باشد

ممنوعیت دست‌اندازی به کوهستان «شاهوار»/ دولت همراه مردم باشد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن، راه و… به دولت جهادی و تلاش‌های صورت گرفته افتخار می‌کنیم، ابراز داشت: یکی از مهمترین مطالبات ما در دولت مقوله آب به خصوص حفظ منابع آبی شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری آب پایدار به عنوان یک مطالبه قبل از سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای هزارمین بار مطرح می‌کنیم، افزود: شاهوار مهمترین ذخیره گاه تأمین آب شهرستان شاهرود نباید مورد دست اندازی قرار گیرد

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه در صورت برآورده نشدن حل مشکل آب همه اقدامات دولت بی اثر خواهد شد، افزود: ۳۰ سال در مسئله آب به شهرستان خدمت نشده است.

امینی بابیان اینکه چاه زدن برای تأمین آب هنر نیست، ابراز داشت: این به معنای از سرمایه خوردن است و ظلم به نسل آینده محسوب می‌شود این شهرستان سال‌ها که از سرمایه می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه آب موجود تا کی باقی می‌ماند، تصریح کرد: ذخیره گاه آب پایدار نباید مورد تخریب قرار گیرد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه به دستور رئیس قوه قضائیه در سفر به شاهرود را عمل نشده است، افزود: دولتمردان حرف دلسوزان شاهرود را گوش دهند، امروز ما به تولید آب پایدار نیاز داریم و حفظ این ذخیره‌گاه در کنار همه خدمات دولت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش مهر، تعطیلی کامل معدن بوکسیت تاش در شاهوار این کانون آبساز و حیات بخش از مهمترین مطالبات مردم شهرستان شاهرود در سفر آتی هیأت دولت است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا