استان ها

محفل «امام حسنی ها» جلوه ای درخشان از عشق ملت به شعائر دینی است

محفل «امام حسنی ها» جلوه ای درخشان از عشق ملت به شعائر دینی است



حجت الاسلام بهزاد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها با حضور جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی گواه آن است که علی رغم اخبار رسانه‌های معاند که تمام تلاش خود را در ایجاد شکاف میان مردم، قرآن و اهل بیت به کار گرفته‌اند، بسیار همدل و همراه هستند و ارادت ویژه به قرآن کریم دارند.

وی با اشاره به اینکه در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام شاهد صحنه‌های بسیار شاد در ورزشگاه آزادی بودیم، افزود: از نکات ویژه این محفل قرآنی، ابراز همدردی با مردم غزه و حضور فرماندهان و مسؤولان حماس بود که نمادی از همبستگی مردم ایران با غزه بود و امیدواریم شاهد پیروزی مردم غزه در صحنه باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همین صحنه نشان داد که قلوب مردم آزاده و هر انسان آزاده ای کنار مردم غزه است و انتظار می‌رود برگزاری چنین آئین‌های باشکوه قرآنی بیشتر شود چرا که باعث افزایش نشاط مردم در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه محفل امام حسنی‌ها جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت به کتاب الهی و شعائر دینی است، ادامه داد: قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی انتهای معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و رسیدن به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفا و رحمت برای مؤمنان معرفی کرد و باید اذعان داشت که بسیاری از مشکلات و سختی‌ها به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی می‌شود.

حجت الاسلام محمدی گفت: این محفل و حضور باشکوه قرآنی گواه آن است که قرآن و فلسطین باقی می‌ماند و مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند و با قرآن مقاومت و پایداری می‌کنیم و اسرائیل را با حمایت ایران نابود خواهیم کرد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا