اجتماعی

به دام افتادن سارق کیف قاپ در شهرک راه آهن

به دام افتادن سارق کیف قاپ در شهرک راه آهن



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: روز گذشته مأموران کلانتری شهرک راه آهن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان یک فقره کیف قاپی در محدوده نمایشگاه هتل المپیک توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: با دریافت خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۱ به نشانی اعلامی اعزام و با تحقیقات میدانی موفق شدند مشخصات خودروی سارق را شناسایی کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باخته موفق شده بود چهره‌ای از سارق را در اختیار مأموران قرار بدهد، ادامه داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز و مأموران این پلیس موفق شدند خودروی سارق را در محورهای عبوری محدود به محل سرقت شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: کیف ربوده شده حاوی ۲۵۰۰ یو آن چین، ۱۵۰ یورو و ۱۴۰۰ دلار از داخل خودروی سارق کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به کیف قاپی و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و بیان داشت: تأمین و ارتقا امنیت همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا