اخبار سربازی و نظام وظیفه

«به اضافه مستند» به پرسش های مشمولان سربازی پاسخ می دهد

به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سربازی» به کارگردانی امیرحسین نوروزی روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستند «سربازی» ماجرایی از زندگی سربازان در پادگان است و فعالیت آنان در مدت خدمت و به ویژه دوران آموزشی را به تصویر می‌کشد. این فیلم مستند به پادگان‌های آموزشی شهید خضرایی رفته و روند طی شدن سربازی مشمولان در پادگان را به تصویر کشیده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفتگوی برنامه با حضور سردار تقی مهری، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار می‌شود. وی به پرسش های درباره افزایش مدت زمان خدمت، شرایط سربازان در دوران کرونا و … پاسخ می دهد.

این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۴ آذر ماه ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۹ صبح و جمعه ۷ آذر ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد.

این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع:مهر

پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا