استان ها

یک ماه توقیف در انتظار رانندگان هنجارشکن و تولید صدای ناهنجار

یک ماه توقیف در انتظار رانندگان هنجارشکن و تولید صدای ناهنجار



سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خودروهای هنجار شکن که با دستکاری اگزوز تولید صدای ناهنجار و یا نصب انواع کیت‌های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری و انجام حرکات مخاطره آمیز زمینه نارضایتی شهروندان و سلب آسایش عمومی و بینظمی در معابر را به وجود می‌آورند با پشتیبانی دادستان کرمانشاه به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در صورت رؤیت هر گونه ایجاد صدای ناهنجار و آلودگی صوتی توسط رانندگان علاوه بر توقیف سیستمی، اعمال قانون، معرفی به مراجع قضائی و اعمال محرومیت و ثبت نمره منفی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف، بعد از پرداخت انواع خلافی، عوارض و مالیات و شرکت در کلاس‌های آموزشی پلیس راهور فرایند ترخیص امکان پذیر می‌گردد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با هشدار به هنجار شکنان، تاکید کرد: مراکز و تعمیر گاه‌هایی که نسبت به فروش و نصب و دستکاری انواع تجهیزات آلودگی صوتی بر روی خودروها فعالیت دارند با دستور دادستان و همکاری اداره اماکن با تشکیل پرونده قضائی پلمب و با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت رؤیت خودروهایی که دارای ویژگی‌های ذکر شده، هستند مراتب را با تلفن ۱۲۰ به پلیس راهور اطلاع دهند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا