اجتماعی

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بحث تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند چون جز مطالبات شهروندان و خط قرمز پلیس است.

وی افزود: راکبین این موتورسیکلت‌های سنگین با به خطر انداختن جان خود و دیگر شهروندان علاوه بر آنکه امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابرین و دیگر خودروها نیز می‌شوند و با تولید صداهای ناهنجار و تردد با سرعت زیاد، مشکلات بسیاری را در حوزه ترافیکی و حوادث ایجاد می‌کنند که پلیس با این نوع رفتارهای خطرساز ترافیکی به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: روز جمعه در ساعت ۱۶:۲۵ در محور یادگار به شمال _بهزاد، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و همچنین در ساعت ۱۶:۱۵ در محور یادگار به شمال _ بهزاد یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۴۰۰ توسط عوامل بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ منطقه توقیف شدند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۶:۱۵ همین روز در محور یادگار به شمال _بهزاد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و در ساعت ۱۵:۴۵ در محور صدر به غرب _ دیباجی یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۱۰۰۰ توسط عوامل منطقه بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ متوقف شدند.

وی از شهروندان خواست: از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ رفتارها و ترددهای غیر مجاز موتورسیکلت‌های سنگین را به پلیس اطلاع دهند تا همکاران بنده بتوانند به موقع با این تخلفات برخورد کنند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا