اجتماعی

پایان عملیات هلال احمر استان تهران در حادثه ریزش ساختمان



به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی در جمع خبرنگاران با اعلام پایان عملیات جست و جو و نجات حادثه ریزش ساختمان در بهارستان، گفت: در این حادثه یک نفر خانم جان خود را از دست داد و دو کودک تقریباً دو و شش ساله زنده از آوارها خارج شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهر گلستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد، که تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و برای یافتن مفقودین احتمالی وارد عملیات شدند.

وی ادامه داد: عملیات جستجو و نجات با کمک آتش نشانی و اورژانس آغاز شد و پس از تلاش تیم‌های امدادی، ابتدا کودک شش ساله زنده از زیر آوار خارج و جهت مراقبت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

فتحی بیان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران، پیکر یک خانم از زیر آوار خارج شد که با اعلام عوامل اورژانس متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تلاش برای یافتن نفرات احتمالی بعدی ادامه داشت که خوشبختانه یک کودک تقریباً ۲ ساله در طبقات فوقانی ساختمان که تخریب کمتری شده بود پیدا شد و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا