بازار

بررسی دستگاه تست قند خون آوان :


بررسی دستگاه تست قند خون آوان  تجهیزات پزشکی بی گزند مرکز تخصصی فروش دستگاه تست قند خون و نوار تست قند خون در کشور است در این مطلب به بررسی دستگاه تست قند خون آوان  پرداخته است

ایران همواره یکی از کشور های برتر در ارتباط با علم و تجهیزات پزشکی بوده است . اداره تجهیزات پزشکی ایران با نظارت دقیق بر روند تولید و واردات تجهیزات پزشکی ، سعی بر این داشته تا محصولاتی با کیفیت عالی و دقت بالا وارد بازار شوند . این کار کمک می کند تا سطح سلامت جامعه به نحو مطلوبی ارتقا پیدا کند .
با مراجعه به مراکز فروش تجهیزات پزشکی و نیاز به خرید دستگاه تست قند خون ، در کنار برند های غیر ایرانی ، می توان برند های با کیفیت ایرانی نیز مشاهده نمود .
یکی از برترین برند های ایرانی در زمینه تولید گلوکومتر ، شرکت آوان است . این برند با داشتن حداقل میزان خطا و استفاده از روش های برتر پردازش قند خون ، جزو دقیق ترین گزینه ها بوده و می تواند با دستگاه های سرشناس بین المللی رقابت کند .

مشخصات دستگاه تست قند خون آوان :


دستگاه تست قند خون آوان برای شروع به کار ، با میزان 0.5 میکرولیتر خون روند پردازش را اغاز می کند . این میزان نسبت به بسیاری دستگاه های دیگر رقم کمتری بوده و منجر به افزایش دقت دستگاه می گردد .
همراه با خرید دستگاه ، تعدادی نوار تست قند خون اوان نیز به خریداران ارائه می شود . مهم ترین ویژگی نوار تست اوان ، حضور الکترود هایی با روکش طلا در ان هاست . این روکش ها کمک می کنند تا دقت الکترود افزایش پیدا کرده و تحلیل نتایج بهتر صورت بگیرد .
از طرف دیگر ، نمونه خون ارائه شده توسط روش الکتروشیمیایی پردازش می شود . الکتروشیمیایی روش معتبری ست که در ازمایشگاه ها برای پالایش میزان قند خون استفاده شده است . به همین علت ، نتایج به دست آمده توسط این روش پردازش ، شباهت زیادی با نتایج ازمایشگاهی خواهند داشت .
محدوده مجاز و تعریف شده برای انجام تست توسط این دستگاه ، محدوده دمایی 5 تا 45 درجه بوده و محدوده رطوبتی تا سقف 80 درصد است . خارج از این محدوده ، عملکرد مجموعه تحت تاثیر قرار گرفته و علاوه بر هشدار های محیطی ، ممکن است در اعلام نتایج با خطا روبرو شود .
پردازش اطلاعات در این گلوکومتر در حداقل زمان صورت می گیرد . با ارائه نمونه خون ، شمارش معکوس روی مانیتور ظاهر شده و ظرف مدت 5 ثانیه ، مقدار قند مشخص می شود .

قابلیت های دستگاه تست قند خون اوان :


دستگاه تست قند خون آوان جهت تسهیل استفاده از ان و دقت روند پردازش ، به قابلیت هایی مجهز شده است . اولین قابلیت ان ، اعلام هشدار و خطاها ست . در این شرایط ، تا زمانی که دستگاه به طور کامل در شرایط استاندارد نباشد ، تست اغاز نمی شود . از جمله هشدار های ان می توان به قابلیت تشخیص حجم خون اشاره نمود .
حجم کافی از نمونه خون روی نوار از اهمیت بالایی برخوردار است . در صورتی که حجم کمی روی نوار ها باشد ، پردازش به خوبی صورت نگرفته و نتایج با غلط روبرو می گردند . به همین دلیل ، پیش از ایجاد این خطا ، با اعلام هشدار هایی کمبود حجم را اعلام می کند .
از طرف دیگر ، خطا هایی همچون مشکلات منبع انرژی ( باتری ) ، میزان غیر استاندارد حجم خون و … از دیگر پیغام های اعلام شده روی مانیتور هستند .
همچنین قابلیت هایی همچون اتوکدینگ ، الارم و هشدار یاداوری زمان تست ، خروج اتوماتیک نوار از دستگاه و … از قابلیت های کاربردی این مجموعه هستند .

مزایای خرید و استفاده از دستگاه تست قند خون آوان :


این دستگاه از بین بسیاری برند های معتبر ، از سطح دقت و کیفیت بالایی برخوردار است . محدوده سنجش هماتوکریت ان بین 20 تا 70 است .
از طرف دیگر ، با وجود این سطح کیفی ، قیمت ان مقرون به صرفه است . به نحوی که برای افرادی که مایل به تخصیص هزینه های کم هستند ، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود . چرا که تمامی مراحل تولید ان در داخل کشور بوده و تحت تاثیر عواملی همچون نوسانات بازار ارز ، هزینه های گمرک و … قرار نمی گیرد .
از طرف دیگر ، خط تولید ان به طور دائم فعال است . در نتیجه نگرانی بابت کمبود و عدم دسترسی به اقلام جانبی از جمله نوار های تست اوان وجود ندارد .

دستگاه تست قند خون آوان

بررسی اقلام جانبی ارائه شده با خرید این محصول :


با خرید دستگاه تست قند خون اوان ، برخی اقلام جانبی نیز به فرد ارائه می شود . هر بسته شامل :

  • یک عدد گلوکومتر اوان
  • کیف نگهدارنده
  • یک قوطی حاوی نوار تست
  • یک بسته سوزن لنست
  • قلم لنست
  • دفترچه راهنما
  • باتری

است . کیف نگهدارنده از نوع برزنتی بوده و الیاف ان به گونه ای هستند که بتوانند از محصول به بهترین شکل در برابر عوامل محیطی نگهداری کنند . با قرار گیری دستگاه درون کیف ، می توان از تجهیزات درون ان تا حدود زیادی در برابر نفوذ گرما ، سرما ، رطوبت ، اب ، نور خورشید و حتی بعضی برخی ضربه های فیزیکی محافظت نمود . درون کیف جایگاه نگهدارنده دستگاه ، دو عدد نوار تست و سوزن ، و قلم تعبیه شده است تا بتوان این پک را در محل های مختلف با خود همراه داشت .

نحوه خرید دستگاه تست قند خون آوان :


دستگاه تست قند خون آوان  در تمامی فروشگاه های مجاز فروش تجهیزات پزشکی موجود می باشد . خرید را می توان از داروخانه ها ، فروشگاه ها و سایت های مجاز تجهیزات پزشکی (Biazand.com) انجام داد . با توجه به حساسیت دستگاه تست قند خون آوان و اقلام جانبی موجود در بسته ها ، نیاز است تا این کار تنها از مراکزی صورت بگیرد که تحت نظارت مستقیم اداره تجهیزات پزشکی بوده و دارای پروانه و مجوز فروش می باشند .
 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا