سیاسی

روحیه جهادی و انقلابی مسئولان متضمن حل مشکلات است

روحیه جهادی و انقلابی مسئولان متضمن حل مشکلات است



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت خطاب به مسئولان بخش‌های مختلف دولت تاکید کرد ضمن پرهیز از گرفتار شدن در امور حاشیه‌ای، همه توجه و تمرکز خود را به گره گشایی از مشکلات کشور معطوف کنند.

رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت: رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد و در این مسیر نیز نباید گرفتار حاشیه شد.

رئیسی با بیان اینکه امروز گرفتار شدن در هر حاشیه‌ای که مدیران کشور را از متن اصلی که همان خدمت به مردم است بازدارد حتماً یک خطای راهبردی است، بر ضرورت پیگیری مصرانه و مستمر مسائل کشور و مطالبات مردم تا حصول نتیجه از سوی مدیران در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین اقدامات، خدمات و دستاوردهای دولت طی دو سال گذشته را شایسته تبیین و تنویر برای افکار عمومی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ و پاسداری از هنجارهای فرهنگی جامعه گفت‌: کشف حجاب، هنجارشکنی و شکستن حریم عمومی جامعه است و در عین حال خلاف شرع و قانون نیز می‌باشد و نیاز است با اتکا به قوانین موجود و همچنین مشارکت عمومی نسبت به رفع آن اقدام شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا