ورزشی

زمان رسیدگی به تخلف نورافکن در دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد

زمان رسیدگی به تخلف نورافکن در دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، در خصوص تخلف یوسف بخشی زاده، سرمربی تیم مس سونگون مبنی بر نشر اکاذیب پس از پایان مسابقه برابر نفت مسجد سلیمان، وی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا و قطعی بوده و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر خواهی ظرف مهلت ۷ روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف است.

*دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فولاد خوزستان در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر برگزار و از سوی عبداله جرفی، کادر تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی و توهین به مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

*با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی امید نورافکن، بازکن تیم سپاهان اصفهان در دیدار برابر پرسپولیس تهران، جلسه رسیدی به تخلف وی روز یکشنبه ۲۸ آبانماه برگزار می‌شود.

*به دلیل تخلف حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم خیبرخرم آباد که با صدور قرار دستور موقت شماره ۱۳۱۹ از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم بود، وی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رأی صادره قطعی بوده و با صدور این رأی از قرار دستور موقت طاهرخانی رفع اثر می‌شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا