سیاسی

آغاز خدمات رسانی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مرز مهران

آغاز خدمات رسانی بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مرز مهران



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، خدمات رسانی بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیروی زمینی سپاه در مرز مهران آغاز شد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان با اعلام این خبر گفت: این بیمارستان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

روح الله سلیمانی افزود: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان مجهز به ۶۴ تخت بستری و بخش‌های تخصصی مثل اورژانس، اتاق‌های عمل و بخش پاراکلینیک مثل آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان با استعداد نیروی انسانی ۱۲۰ نفر پزشک، پرستار و پیراپزشک به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خدمات رسانی می‌کند

وی با بیان اینکه بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند، افزود: بخش اورژانس، بستری مردان، جراحی و اتاق عمل و متخصص جراحی، بیهوشی، ارتوپدی، متخصص قلب و تب اورژانس از جمله این بخش‌ها و متخصصان است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان گفت: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان کلیه خدمات درمانی تشخیصی را با حضور ۲۰پ زشک عمومی و متخصص به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا