سیاسی

قالیباف: سپاه باید پناهگاه همه مردم در حل مشکلات باشد

قالیباف: سپاه باید پناهگاه همه مردم در حل مشکلات باشد



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه، گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم، بیان کرد: تا پایان سال سوم مجلس یازدهم ۸۲ درصد از وعده‌های مجلس در مردادماه سال ۹۹ به مردم را به قانون تبدیل و آن را ابلاغ کرده‌ایم.

وی اقدامات مجلس در حوزه بحث‌های اقتصادی را اقدامات بسیار جدی و اساسی دانست.

قالیباف با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم در حوزه قانون‌گذاری نیز، تصریح کرد: بحث خانواده و جمعیت موضوعی بود که حدود ۱۰ الی ۱۵ سال در مجلس مانده بود و به دلایل مختلف تبدیل به قانون نمی‌شد. البته موضوع عفاف و حجاب نیز همین‌گونه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عزم این نهاد برای تنظیم برنامه هفتم جهت دستیابی به ثبات اقتصادی در کشور اعلام کرد و افزود: ما در مجلس برنامه هفتم توسعه را به گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که کشور در پایان این برنامه به ثبات اقتصادی برسد. چرا که تا کشور به ثبات اقتصادی نرسد، رشد اقتصادی اتفاق نمی‌افتد.

وی در تبیین اهمیت دستیابی کشور به ثبات اقتصادی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار و تولیدکننده تا افق روشنی مقابل خود مشاهده نکند، پای به عرصه سرمایه‌گذاری نخواهد گذاشت.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا