سیاسی

آمریکا را دررأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می‌دانیم

آمریکا را دررأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می‌دانیم



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن ظهر امروز (دوشنبه، ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲) با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار مسائل مورد توجه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت ایران از محور مقاومت و اشاره به مجاهدت مردم یمن گفت: ما آمریکا را در رأس موضوعات فتنه برانگیز و مشکلات جهان اسلام می‌دانیم.

قالیباف اضافه کرد: بی‌شک مسئولیت اصلی جنگ غزه بر عهده آمریکا است؛ چنانچه اگر حضور آمریکایی‌ها و حمایتشان در حوزه نظامی و مدیریتی نبود امکان نداشت رژیم صهیونیستی حتی بتواند ضربه نخست عملیات طوفان الاقصی را تحمل کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و همگرایی جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان گفت: در این زمینه نباید سنت‌های الهی و همراهی مردم را به‌عنوان دو رکن اساسی فراموش کنیم که همه ترس دشمن نیز از پایداری ما بر این مسائل است.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن نیز در این دیدار با حمایت گسترده ملت یمن از مردم فلسطین گفت: موضع مردم یمن در قبال این مسئله، برگرفته از ایمان و عقیده آنهاست.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت یمن، تأکید کرد: توانمندی‌های یمن که امروز شامل سلاح و اراده ملت یمن است، همه و همه در خدمت مصالح مسلمانان قرار می‌گیرد.

عبدالسلام افزود: امروز یمن به جایی رسیده که می‌تواند یک موضع عملیاتی را در کنار جبهه مقاومت اتخاذ کند و به ویژه رویکرد فرهنگی، ایمانی و عقیدتی ما ایستادگی در برابر زورگویی‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا