استان ها

عمل خیرخواهانه مردم قم در آزادی زندانیان نیازمند قابل تقدیر است

عمل خیرخواهانه مردم قم در آزادی زندانیان نیازمند قابل تقدیر است



به گزارش خبرنگار مهر، مجید شهریاری شامگاه پنجشنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قم که به همت ستاد دیه استان، سیمای نور و گروه ساختمانی ایرابن در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد گفت: باید به خیرین و مردم نوع دوست قم خداقوت گفت چرا که در این ایام در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش بسیاری کردند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بیان کرد: گاهی افراد در اثر یک اتفاق کوچک کارشان به زندان می کشد و این امر موجب بروز مشکلاتی برای خانواده های آنان نیز می شود که باید از این عمل خیرخواهانه خیرین در راستای آزادی زندانیان نیازمند بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: از دوران کودکی به امر بازیگری علاقه داشتم و سال ۶۸ تئاتر را آغاز کردم و ۳۸ سال در این امر سابقه دارم و کار تصویر را هم از سال ۷۳ دنبال کردم و تاکنون ۲۵۲ کار تصویری داشتم که سریال های متهم گریخت و سه در چهار از مهمترین کارها است.

شهریاری بیان کرد: بازیگرهای طنز می‌توانند جدی بازی کنند، اما بازیگرانی که جدی کار کردند برای آنان سخت است که طنز بازی کنند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: همه بازیگران وضعیت مالی خوبی ندارند و هنرمندانی هستند که در زمینه کارهای خیرخواهانه قدم هایی برمی دارند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا