سیاسی

لبنان حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

لبنان حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد



به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان و عبدالله بوحبیب وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان در یک گفت‌وگوی تلفنی رایزنی کردند.

وزیر خارجه لبنان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم لبنان با دولت و مردم کشورمان در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و آرزوی شفا برای مجروحان این حمله، خاطر نشان کرد؛ ما تجاوز نظامی اسرائیل را به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که مخالف همه معاهدات بین‌المللی است، به شدت محکوم می‌کنیم و وزارت امور خارجه لبنان نیز در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کرده است.

وزیر خارجه لبنان همچنین با اشاره به تهدیدات مستمر و هر روزه رژیم اسرائیل علیه لبنان تاکید کرد: دولت و مردم و مقاومت لبنان از این تهدیدها هراسی ندارند.

وی تصریح کرد: با شما در خصوص لزوم توقف جنگ در غزه و عدم تهدید صلح در منطقه و جهان هم‌ عقیده هستیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از موضع دولت لبنان در محکومیت و ابراز همدردی در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت همه جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا باید پاسخگوی اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی این رژیم باشد؛ البته جنایت این رژیم کودکش بی پاسخ نخواهد ماند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا