سیاسی

نام و یاد سردار سلیمانی در فرهنگ مقاومت فراموش نخواهد شد

نام و یاد سردار سلیمانی در فرهنگ مقاومت فراموش نخواهد شد



به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در مراسم اعطای تندیس دانشگاه تهران به «نمادهای مقاومت» که در این دانشگاه برگزار شد، افزود: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت امروزه پیوند عمیقی در منطقه ما با کلیدواژه و مفهوم امنیت چه در سطح ملی و منطقه و جهان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز عزیزان دانشگاه تهران نمادی از مقاومت در منطقه و در جهان را به تصویر کشیدند، گفت: امروز در کاخ سفید یک چالش جدی در بین دولتمردان آنها به وجود آمده و برخی معتقدند در جنگ غزه آمریکا زیاده روی کرده و تمام قد از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهدنبال آرزوهای خود است، گفت: آنها اعلام کردند که به سرعت حماس را نابود خواهند کرد که در این مدت چنین چیزی محقق نشد. اعلام کردند حماس را از طریق عملیات نظامی، هوایی، زمینی و دریایی خلع سلاح می‌کنند که چنین چیزی نشد. اعلام کردند عملیات را آن قدر ادامه می‌دهیم که از تونل‌ها و بیمارستان‌های غزه اسرای اسرائیلی را از طریق نظامی آزاد کنیم که تاکنون یک اسیر اسرائیلی را نتوانستند از طریق نظامی آزاد کنند و آنچه که هدف‌گذاری کردند به بن بست رسید و با شکست مواجه شد.

وی گفت: امروز همان حاکمان رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی که از نابودی حماس صحبت می‌کردند به حماس پیام می‌دهند و در کشورهای ثالث با حماس مذاکره می‌کنند بر سر چگونگی اداره غزه بعد از جنگ و بر سر چگونگی تبادل اسرای فلسطینی با اسرای اسرائیلی که این نشان می‌دهد که مقاومت در مسیر درست خود حرکت کرده است و مقاومت توانسته پیروز بزرگی را به ارمغان بیاورد.

امیرعبداللهیان افزود: از خدای سبحان آرزو داریم پیروزی قطعی را برای زنان و مردان مقاومت رقم بزند و از این فرصت استفاده می‌کنم تا میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را تبریک عرض کنم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا