ورزشی

هدف جوسازی علیه سپاهان تضعیف روحیه تیم در رقابت‌های آسیایی است

هدف جوسازی علیه سپاهان تضعیف روحیه تیم در رقابت‌های آسیایی است


حمید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن رأی اخیر کمیته انضباطی، اظهار داشت: باشگاه بزرگ و ریشه دار فولاد مبارکه سپاهان با رعایت شئون و اخلاق حرفه‌ای به فعالیت می‌پردازد و همواره خود را ملزم به رعایت قانون می‌داند.

وی ادامه داد: این باشگاه بزرگ در طول سالیان اخیر همواره ثابت کرده که به قانون پایبند است و رعایت اصول اخلاقی را اولویت فعالیت فرهنگی ورزشی خود می‌داند.

مشاور رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپاهان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران به زودی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهد کرد و ضرورت دارد حمایت‌های همه جانبه از این تیم صورت گیرد زیرا این تیم نماینده جمهوری اسلامی ایران است.

مرادی ابراز داشت: متأسفانه به جای حمایت از نماینده فوتبال ایران، شاهد برخوردهای نامناسب و جوسازی علیه این تیم ریشه دار و پرطرفدار هستیم؛ امروز رقبای تیم سپاهان با امکانات و بودجه‌های نجومی پا به میدان رقابت‌های آسیایی می‌گذارند اما سپاهان ایران باید با جریمه سنگین ۴۰۰ میلیارد ریال روبه‌رو شود که می‌تواند در روحیه و انگیزه بازیکنان، عوامل فنی و هواداران تیم تأثیرات منفی داشته باشد.

هدف جوسازی علیه سپاهان تضعیف روحیه تیم در رقابت‌های آسیایی است

وی با بیان اینکه سپاهان صرفاً یک تیم فوتبالی نیست بلکه ۲ هزار و ۲۲۱ ورزشکار حرفه‌ای در قالب ۸۶ تیم در ۲۷ رشته مختلف، توسط باشگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ساماندهی شدند، اضافه کرد: این موضوع بیانگر این است که سپاهان علاوه بر فوتبال، به سایر رشته‌های ورزشی توجه ویژه دارد و سرمایه گذاری‌های زیادی به منظور توسعه ورزش قهرمانی در راستای پیشرفت ورزش کشور انجام داده است.

مشاور رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان افزود: از هواداران فهیم سپاهان درخواست داریم آرامش خود را حفظ کنند و ضمن حمایت همه جانبه از باشگاه، کمک کنند در فضایی آرام و به دور از تنش، صبور باشند تا موارد به صورت قانونی پیگیری شود.

مرادی گفت: به طور قطع صدور چنین احکامی هیچ تأثیری در عزم و اراده عوامل و طرفداران باشگاه سپاهان ایران ندارد و تیم فوتبال این باشگاه نیز با همان قدرت همیشگی به رقابت با رقبا خواهد پرداخت اما حق و حقوق قانونی خود را نیز از نهادهای متولی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های سپاهان در چهار بازی اخیر در لیگ برتر برای برخی بسیار نگران کننده است، اظهار داشت: طبیعی است که برخی برای سنگ‌اندازی در مسیر موفقیت تیم تلاش کنند اما به طور قطع با این اقدامات نه تنها خدشه‌ای به اراده بازیکنان و عوامل فنی تیم وارد نمی‌شود بلکه با عزم و اراده‌ای دوچندان در رقابت‌ها حضور خواهند داشت و رقابتی سالم را برای کسب عنوان قهرمانی تا پایان فصل با قدرت ادامه می‌دهیم و امیدواریم رقابت‌ها در فضای سالم و به دور از هرگونه جانبداری و حاشیه سازی‌ها ادامه یابد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا