ورزشی

اتهام بزرگ سرمربی استقلال خوزستان به پرسپولیس و سپاهان

اتهام بزرگ سرمربی استقلال خوزستان به پرسپولیس و سپاهان



به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه خوزستان به بررسی شرایط تیم خود در فصل بیست و سوم لیگ برتر پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص هزینه‌های این باشگاه در فصل جاری مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: باشگاه استقلال خوزستان حتی پایین‌تر از رقمی که به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است در نقل وانتقالات هزینه داشته و ما نمی‌توانیم با تیم‌هایی مانند سپاهان، پرسپولیس و… که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند، رقابت کنیم.

این صحبت‌های پورموسوی در حالی مطرح می‌شود که چند وقت پیش و به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تیم سپاهان ۴ امتیاز کسر کرد، همچنین از تیم پرسپولیس هم به دلیل مسائل مالیاتی در قرارداد گئورگی گولسیانی یک امتیاز کم شده است.

طبق قانون سقف بوجه باشگاه‌ها که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد، تیم‌های لیگ برتری مجاز بودند تا مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان در نقل و انتقالات تابستانی هزینه می‌کردند و این رقم برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ حضور داشتند، (پرسپولیس، سپاهان و نساجی) مبلغ ۳۷۵ میلیارد تومان بود. باتوجه به صحبت پورموسوی که در آن ادعا کرده پرسپولیس و سپاهان بیش از ۷۰۰ میلیارد هزینه کرده اند باید دید مسئولان این دو باشگاه و فدراسیون به این موضوع واکنشی نشان خواهند داد یا خیر.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا