استان ها

عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه خرم‌آباد – اراک آغاز می‌شود

عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه خرم‌آباد – اراک آغاز می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا دالوند شنبه در سخنانی از پیگیری استاندار به‌منظور ادامه عملیات اجرایی قطعه دوم پروژه آزادراه خرم‌آباد – اراک خبر داد و اظهار داشت: طی جلسه‌ای که چند روز اخیر در دفتر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با حضور استانداران لرستان و مرکزی برگزار و موضوع ادامه ساخت و تکمیل پروژه آزادراه خرم‌آباد – اراک مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از توافق، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداران منعقد شد که بر اساس آن ادامه روند ساخت این آزادراه، بخشی از اعتبار آن با مشارکت لرستان و مرکزی از طریق منابع مالی این دو استان و باقیمانده توسط دولت تأمین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه قرارگاه خاتم مجری این پروژه است، تصریح کرد: این طرح یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به شمار می‌آید که در رشد و توسعه منطقه نقش مهمی دارد.

دالوند، ادامه داد: پس از اصلاح قرارداد بین شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم به‌زودی شاهد ادامه روند ساخت آزادراه خرم‌آباد – اراک خواهیم بود.

بنابراین گزارش، قطعه اول این طرح به طول ۶۵ کیلومتر اجرا و قطعه دوم آن به طول ۶۷ کیلومتر که ۱۳ کیلومتر آن در حوزه لرستان و ۵۴ کیلومتر در حوزه استان مرکزی قرار دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا