اقتصادی

خروج ۱۹هزار زائر از مرز مهران/ تردد روان در مرزهای منتهی به عراق

خروج ۱۹هزار زائر از مرز مهران/ تردد روان در مرزهای منتهی به عراق



مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال)، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال)، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) سنگین است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها در ادامه تاکید کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین، کندوان و سراوان سنگین؛ اما تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است.

وی افزود: محورهای چالوس و آزادراه قزوین – رشت بارانی و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

بارش باران در اغلب نقاط کشور

مخبر با اشاره بر آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: اغلب استان‌های کشور با بارش باران مواجه هستند به ویژه در محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش باران است.

این مسؤول تصریح کرد: امروز (۲۹ اسفند) برای خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری هشدار قرمز صادر کرده است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و انسداد جاده‌ها در این استان‌ها وجود دارد که سازمان راهداری در حالت آماده باش قرار دارد.

خروج ۱۹ هزار زایر به عتبات عالیات از مرز «مهران»

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: حدود ۵۷ هزار و ۵۰۰ تردد خروج روزانه مسافر از مرزها به سمت کشورهای همسایه بود که بیشترین تردد مربوط به مرز «مهران» که نزدیک به ۱۹ هزار زوار در حال عزیمت به عتبات عالیات هستند و همچنان این آمار از روز گذشته در حال افزایش است.‌

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا