ورزشی

مسابقه بسیار سختی با تیم ملی ایران در پیش داریم

مسابقه بسیار سختی با تیم ملی ایران در پیش داریم



به گزارش خبرنگار مهر، چنگ ژوو کاپیتان تیم ملی والیبال چین در پایان دیدار با کره‌جنوبی که با پیروزی این تیم و صعود به نیمه‌نهایی همراه شد، اظهار داشت: در این مسابقه خسته نشدیم و برای مسابقه فردا آماده هستیم البته پس از هر دیدار ریکاوری انجام می‌دهیم.

وی افزود: قطعاً دیدار با تیم ملی ایران آسان نیست و سختی‌های خاص خودش را دارد اما با این وجود برای دیدار ایران آماده هستیم.

کاپیتان تیم ملی چین در پایان در پاسخ به این سوال که در بازی بعد مقابل تماشاگران پرشور ایران به میدان خواهد رفت، تصریح کرد: فردا تماشاگران پرشور ارومیه‌ای از تیم ملی ایران حمایت خواهند کرد اما امیدوارم تعداد کمی از هواداران نیز از ما حمایت کنند.

با نگرش برنده به میدان آمدیم / برای هر بازی روش خودمان را داریم

سرمربی تیم ملی والیبال چین چوندی هووا پنجشنبه شب پس از صعود تیمش به دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا اظهار داشت: با نگرش تیم برنده به میدان آمدیم و مطمئن بودیم که می‌توانیم این دیدار حساس را برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تیم ملی چین در پایان درباره آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم ملی ایران در دیدار نیمه نهایی گفت: ما با روش خودمان بازی می‌کنیم و برای تمام دیدارها آماده هستیم به این دلیل نتیجه می‌گیریم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا