ورزشی

تیم ملی والیبال بانوان مقابل هند شکست خورد

تیم ملی والیبال بانوان مقابل هند شکست خورد



به گزارش خبرگزاری مهر، دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا امروز (پنج‌شنبه نهم شهریور) با ۶ دیدار در راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال زنان ایران که روز گذشته مقابل ژاپن یکی از قدرت‌های مطرح والیبال زنان جهان نتیجه را واگذار کرده بود، در دومین مسابقه خود به مصاف هند رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

سودابه باقرپور، مونا دریس، نگین شیرتری، فاطمه خلیلی، فاطمه منظوری، مونا آشفته و محدثه مشتاقی (لیبرو) ترکیب تیم ایران در ابتدای این مسابقه بود.

تیم ایران در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را واگذار کرد تا در ادامه این رقابت‌ها برای رتبه نهم تا چهاردهم به میدان برود.

ست نخست دیدار تیم‌های ایران و هند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع ملی‌پوشان کشورمان رقم خورد. در دقایق ابتدایی این دیدار والیبالیست‌های هند با بهره‌گیری از آنالیز بازی روز گذشته ایران مقابل ژاپن، شروع خوبی داشتند و با اختلاف امتیاز بالا کار را دنبال کردند.

اما در جریان بازی کادر فنی ایران با آنالیز دقیق‌تری والیبالیست‌های حریف را به خوبی مهار کرد تا اختلاف امتیاز از دست رفته را جبران کند.

ست دوم دیدار تیم‌های ایران و هند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع تیم هند رقم خورد. در این ست والیبالیست‌های هند با سرویس‌های هدفدار دریافت ایران را متزلزل کردند و مانع از امتیازآوری شاگردان رشیدی شدند.

تیم ملی کشورمان در ست سوم دیدار مقابل هند ۲۸ بر ۳۰ مغلوب شد. در این ست سرمه‌ای پوشان ایران توانستند با مهار بازیکنان کلیدی هند مانع از امتیازآوری آن‌ها شوند، این در حالی است والیبالیست‌های هند با بردی که در ست دوم به دست آورده بودند، هماهنگ‌تر از قبل بازی کردند.

تیم ملی والیبال هند در چهارمین ست این بازی نیز با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ مقابل تیم ایران به برتری رسید. ملی‌پوشان ایران دقایق ابتدایی ست چهارم بازی پایاپایی برابر هند به نمایش گذاشتند اما در ادامه دیدار ضعف در دفاع عقب زمین و دریافت اول باعث شد تا حریف فاصله امتیازی خود را افزایش دهد.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا (جمعه دهم شهریور) در سومین روز مرحله مقدماتی بازی ندارد و روز شنبه یازدهم شهریور نیز تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات استراحت می‌کنند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا