اقتصادی

مشارکت مردم سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران است

مشارکت مردم سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران است



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آب و فاضلاب استان تهران، محسن اردکانی در دومین قرارگاه رسانه‌ای شرکت آب و فاضلاب با تاکید بر این‌که در نیمه نخست امسال ۶۲ میلیون مترمکعب آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر مصرف شده است افزود: ۲۰ میلیون مترمکعب از این مقدار، از صرفه‌جویی و مدیریت مصرف مردم حاصل شده است.

اردکانی مشارکت مردم را سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران قلمداد و تاکید کرد: این مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم معادل حفر چند حلقه چاه ارزش ریالی داشته و از برداشت منابع آب‌های زیرزمینی جلوگیری کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به کسری ۵۰ میلیون مترمکعبی و کاهش میزان بارش‌های این استان در دوره بلندمدت اشاره کرد و گفت: این امر تأمین آب استان تهران را با دشواری‌های زیادی مواجه کرده و قطعاً مسئولیت‌پذیری و مشارکت شهروندان در عبور از این تنگناها نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی در آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به این‌که نوآموزان و دانش‌آموزان ارزشمندترین قشر جامعه در آموزش و تاثیرپذیرترین آنان در یادگیری مهارت مدیریت مصرف آب هستند، بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر «جشن زنگ آب» در تمامی مدارس استان تهران تاکید کرد.

مدیرعامل آبفای استان تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این‌که روابط‌عمومی پیونددهنده و تقویت‌کننده تعاملات میان سازمان، پرسنل و مردم است، خاطرنشان ساخت: ایجاد انگیزه و تقویت وفاق و همدلی در شرکت، موجب ارائه خدمات با کیفیت‌تر و صادقانه‌تر به مردم شریف استان تهران خواهد شد و این امر با تخصص و هنر ویژه روابط‌عمومی‌های این شرکت محقق خواهد شد.

فعالیت‌های فرهنگ‌سازی آبفای استان تهران الگوی مناسبی برای کل کشور است

علیرضا اقبال مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت‌های فرهنگ‌سازی شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این فعالیت‌ها الگوی خوبی برای تمامی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور است.

اقبال با تاکید بر اثربخشی فعالیت‌های امیدبخش آبفای استان تهران در ابعاد درون و برون‌سازمانی گفت: علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، امیدآفرینی و امیدبخشی وجه دیگری است که در تمامی فعالیت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب باید گنجانده شود که خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و هوش مصنوعی، گفت: تکنولوژی هوش مصنوعی علی‌رغم دستاوردهای مثبتی که برای بشر داشته، ممکن است تهدیدهایی از جمله انتشار اخبار جعلی و دروغین را نیز به همراه داشته باشد، از این رو هوشمندی و دانش بالای روابط‌عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب می‌تواند ما را از تبعات منفی آن دور نگه‌دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا