اقتصادی

کالاها ۳۰ درصد ارزان‌تر در نمایشگاه‌های عید تا عید عرضه می‌شود

کالاها ۳۰ درصد ارزان‌تر در نمایشگاه‌های عید تا عید عرضه می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شاه میرزایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره در بوستان ارم اظهار داشت: گوشت، مرغ و شکر با قیمت مصوب دولتی در این نمایشگاه ها عرضه می شود و سایر کالاها با قیمت عمده فروشی و ۱۵ تا ۳۰ درصد ارزان تر در نمایشگاه عرضه می شود.

وی افزود: با تاکید وزیر صمت عرضه کالاهای اساسی مردم از جمله گوشت، مرغ و شکر با حجم بیشتری در نمایشگاه های بهاره و عید تا عید عرضه می شود.

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این نمایشگاه ها از روز چهارشنبه ۱۶ تا ۲۵ اسفند ماه عرضه می شود، گفت: این نمایشگاه ها توسط اتاق اصناف ایران و با نظارت وزارت صمت برگزار شده است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه ها کالاهایی در حوزه مواد غذایی، آجیل و خشکبار و پوشاک است.

۲۶ نمایشگاه عید تا عید در استان تهران بر پا شد

محمود سیجانی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان تهران با بیان اینکه ۲۶ نمایشگاه عید تا عید در این استان برپا شده است گفت: ۶ نمایشگاه برای شهر تهران و مابقی در شهرستان های این استان فعال شده است.

وی افزود: غرفه های عرضه کالا های تنظیم بازار در این نمایشگاه ها فعال است علاوه بر مایحتاج اولیه ماه مبارک رمضان مثل خرما، گوشت، روغن، کالاهایی مثل آجیل و خشکبار، کیف و کفش، لوازم خانگی، پوشاک وغیره عرضه می شود.

سیجانی تاکید کرد: این نمایشگاه ها توسط اتاق اصناف برگزار و قیمت گذاری توسط کارشناسان اتحادیه های مرتبط صورت خواهد گرفت و علاوه بر حضور بازرسان اتاق اصناف، بازرسین اداره کل صمت نیز بر قیمت ها نظارت خواهند داشت.

به گفته وی، ۵۰۴۰ غرفه در نمایشگاه های بهاره استان تهران فعال است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا