استان ها

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد


به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت در امامزاده عبدالله کلرم اظهار کرد: کشور ایران در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است تا جایی که دنیا از رشد کشورمان با توجه به تحریم‌ها متعجب شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از اقتدار علمی و پیشرفت ایران واهمه دارند، افزود: دولت سیزدهم با روی کار آمدن به رکود ۱۰ ساله کشور پایان داد.

فرماندار فومن بیان کرد: دولت سیزدهم سفر به کشورهای همسایه، منطقه و حتی کشورهای دوردست را به خوبی در دستورکار خود قرار داده و تاکنون در حوزه دیپلماسی بسیار خوب پیش رفته است.

فکور کاهش ۲۰ درصدی تورم را یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: نرخ تورم از ۶۰ درصد در شهریورماه ۱۴۰۰ با بیش از ۲۰ درصد کاهش در دولت سیزدهم به حدود ۳۹ درصد کاهش یافته است و این در حالی است که در اواخر دولت سابق اقتصاددانان پیش بینی تورم ۸۰ درصدی را می‌کردند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه من هم فرزند کشاورز بوده و از وضعیت بد اقتصاد در حوزه کشاورزی خبر داریم، افزود: مافیایی در کشور وجود دارد که بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارند و ما این اینگونه افراد را گاهاً انتخاب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در انتخاب‌هایمان در فرآیندهای مختلف باید دقت کنیم زیرا در سرنوشتمان تأثیرگذار است، ادامه داد: دقت در انتخاب‌ها جزو ضرورت‌ها به شمار می‌رود.

فکور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم مسائل کشور از جمله اقتصاد را به برجام گره نزد، تصریح کرد: این دولت در کنار پیگیری مذاکرات، برای رفع مشکلات داخلی کشور و خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش ویژه‌ای کرده است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب و بی بدیل برای بیان دستاوردهای دولت در شهرستان است، گفت: دستگاه‌های شهرستان در این امر اهتمام جدی داشته باشند.

دولت سیزدهم اقتصاد را به برجام گره نزد

گفتنی است، بر اساس این گزارش طی این برنامه که در راستای تسهیل ارتباط مردم با مدیران برپا شد، اقشار مختلف مردم با مراجعه بی واسطه با مسؤلین، به طرح مطالبات و خواسته‌های خود از طریق میز خدمت اقدام کردند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا