ورزشی

پایان چند روز جنجالی با امضای میلیاردی/ بیرانوند در پرسپولیس ماند

پایان چند روز جنجالی با امضای میلیاردی/ بیرانوند در پرسپولیس ماند


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از کش و قوس‌های فراوان شامگاه امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس با رضا درویش توافق جدیدی را امضا کرد تا همچنان پیراهن این تیم را برای دو فصل دیگر بر تن کند.

دروازه بان تیم ملی ایران با وجود اینکه دو فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس در دوشنبه گذشته گرفت. تصمیم جنجالی بیرانوند در حالی عملی شد که مدیران باشگاه معتقد بودند او حق این فسخ را ندارد و باید به تعهدات خود در قبال باشگاه وفادار باشد.

با این حال بیرانوند با پیشنهاد حیرت انگیزه باشگاه استقلال پای میز مذاکره با مدیران آبی‌پوشان نشست تا همه نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کند.

تصمیمات هیجانی و لحظه‌ای بیرانوند باعث شد تا او بارها تا مرز پیوستن به استقلال پیش برود تا مدیران پرسپولیس را اینگونه تهدید کرده و به نوعی از آنها انتظار دریافتی جدید از قراردادش داشته باشد.

بیرانوند با ادعای داشتن پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی از استقلال خواستار افزایش مبلغ قرارداد جاری‌اش با پرسپولیس شد تا شاید برای فصل آینده بیشتر از ۱۸ میلیارد تومان بتواند دریافت کند.

همین موضوع نشست اضطراری هیأت مدیره را در همان روز دوشنبه به همراه داشت تا رضا درویش خواسته‌های غیر معقولانه بیرانوند را اعلام کند. البته عملکرد نامطلوب و ضعیف درویش در همین روزهای نقل و انتقالاتی نیز چندان به مذاق اعضای هیأت مدیره و میهمان ویژه این نشست یحیی گل محمدی نیز خوش نیامد تا خروجی این جلسه چیز خاصی نباشد.

درویش نه تنها مقابل بیرانوند نتوانست قاطع برخورد کند بلکه زیر کت خود در اتومبیل شخصی اش پنهان شد تا شاید از چشم رسانه‌ها و هواداران این تیم پس از پایان جلسه هیأت مدیره دور بماند اما این اتفاق نیفتاد تا رفتار پر استرس او به کارهای هیجانی بیرانوند بیافزاید و هواداران پرسپولیس را بیش از پیش نگران کند.

تمام این اتفاقات باعث شد تا بیرانوند به جلسه شبانه با مدیران استقلال برود تا خواسته خود مبنی بر افزایش مبلغ قرارداد با پرسپولیس را بتواند عملی کرده و برای ماندن در جمع سرخپوشان نه تنها هشت میلیارد تومان بابت مطالبات فصل گذشته را یکجا دریافت کند بلکه قراردادی با ارزش چند میلیارد بیشتر بگیرد.

پایان هیاهوی بیرانوند برای چند میلیارد تومان بیشتر تا گلر شماره یک تیم ملی ایران اینگونه روی ماندن یا رفتن از تیمی که آن را بارها «عشق» نامیده بود هواداران پرسپولیس را ناراحت کند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا