ورزشی

حریفان ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در بخش انفرادی مشخص شدند

حریفان ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در بخش انفرادی مشخص شدند



به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که از یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در پیونگ چانگ کره جنوبی آغاز شد از فردا پنجشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی پیگیری می شود.

دیدارهای این بخش از مسابقات از جدول ۱۲۸ نفره آغاز می شود. در این جدول نوشاد عالمیان با قرعه استراحت روبرو است. وی نخستین دیدار خود را در جدول ۶۴ نفره با برنده رقابت «چونگ» از مالزی و «فاکوم» از تایلند برگزار می کند.

نیما عالمیان نیز بعد از استراحت در دور نخست مسابقات، در جدول حذفی به مصاف برنده «تیمور» از پاکستان و «یانگ چنگ» از چین تایپه می رود.

سروش امیری نیا در جدول ۱۲۸ نفره دیدارهای نخواهد داشت. او نخستین دیدار خود را در جدول ۶۴ نفره با برنده رقابت نمایندگان قرقیزستان و تایلند برگزار می کند.

امیرحسین هدایی و افشین نوروزی اما در دور نخست بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا دیدار خواهند داشت. طبق قرعه کشی انجام شده، نوروزی به مصاف «تان لوکاس» از سنگاپور می رود و امیرحسین هدایی هم با «ایسکانداروف» از ازبکستان رقابت خواهد داشت.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا تا ۱۶ شهریور ادامه دارد. تیم ملی تنیس روی میز ایران با هدایت جمیل لطف الله نسبی در این رقابت ها شرکت دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا