ورزشی

«حجت کریمی» از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد

«حجت کریمی» از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد



به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه باشگاه استقلال با انتشار متن استعفای حجت کریمی خبر از کناره گیری او از سرپرستی باشگاه داد. متن نامه استعفای کریمی به شرح زیر است:

با عرض سلام خدمت هواداران عزیز و محترم استقلال

با در نظر گرفتن مشکلات و مسائل بیشمار و رخ دادن اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال، آن هم به صورت همیشگی، اینجانب استعفای خود را از مدیریت این باشگاه اعلام می‌کنم.

در این باره باید عرض کنم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که نزدیک به سه ماه هیچ پولی در باشگاه وجود نداشت و بنابر شهادت بازیکنان تیم، حتی تهیه آب معدنی به‌عنوان ابتدایی‌ترین چیز برای انجام تمرینات است، خارج از توانایی باشگاه بود.

در عین حال در همان زمان بزرگترین بدهی تاریخ، باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد. در این مدت اینجانب تلاش خود را برای رفع این مشکلات بزرگ انجام داده‌ام:

* پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی

* پرداخت مطالبات سید احمد موسوی و همچنین لئاندرو پادووانی که چندین سال باقی مانده بود

* استخدام سرمربی محبوب، آقای جواد نکونام به درخواست هواداران عزیز

* پرداخت بدهی باشگاه شباب الاهلی امارات

* بستن پرونده شکایت خارجی‌هایی که از گذشته در استقلال بودند

* جذب دو بازیکن ملی پوش با وجود مشکلات عدیده مالی که همچنان ادامه‌دار است.

همانطور که می‌دانید در فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها با اتکا به منابع مالی اقدام به تقویت خود می‌کنند، اما این مسئله‌ی به‌خصوص از باشگاه استقلال دریغ می‌شود و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته بود و تلاش‌های ما در این زمینه بی‌نتیجه مانده است.

این نکته را هم ذکر کنم که رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر به اعتبار و برند باشگاه لطمه بزرگی زد و این مسئله باعث عدم همکاری بسیاری از نهادهای ذی‌ربط و حل کنندگان احتمالی مشکلات مالی با باشگاه شده است. با این حال بنده در مدت کوتاه حضورم در استقلال، تلاش کردم شرایط را به سمت مطلوب نزدیک کنم و همچنین دست برخی از افراد را از باشگاه کوتاه کنم که در این راستا هزینه زیادی در فضای مجازی برای من ایجاد شده است.

حالا و در شرایطی که به نظر هواداران بیشمار باشگاه استقلال از شرایط ناراضی هستند، ضمن عذرخواهی از ایشان، اعلام می‌کنم از ادامه همکاری با باشگاه بزرگ استقلال کنار می‌کشم.

از هواداران عزیز درخواست می‌کنم پشت جواد نکونام عزیز که با دلسوزی کامل مسائل فنی استقلال را زیر نظر دارد، خالی نکنند و در ادامه راه همراه او باشند.

بدین‌وسیله استعفای خودم را از سرپرستی باشگاه استقلال اعلام می‌کنم و آرزوی سربلندی و اعتلای همیشگی نام استقلال را دارم و تصور می‌کنم که این تصمیم به سود باشگاه استقلال تمام شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا