اقتصادی

مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تمدید نمی‌شود/ آخرین مهلت، امشب است

مهلت انتخاب خودروهای وارداتی تمدید نمی‌شود/ آخرین مهلت، امشب است



مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد اینکه آیا مهلت ثبت نام خرید خودروهای وارداتی تمدید می‌شود یا خیر، اظهار کرد: آخرین مهلت برای ثبت نام جهت خرید خودروهای وارداتی امشب است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: همچنان برخی از متقاضیانی که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی وارداتی مسدود کرده‌اند نسبت به انتخاب خودرو در سامانه اقدام نکرده‌اند که احتمالاً از اتمام مهلت ثبت نام خبر ندارند. به اطلاع این دست از متقاضیان می‌رسانیم که آخرین مهلت امشب بوده و باید تا ساعت ۲۴ نسبت به انتخاب خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

تقدسی تصریح کرد: در دوره‌های بعد هم اگر قرار به عرضه خودرو باشد این متقاضیان با این مبلغی که مسدود کرده‌اند نمی‌توانند ثبت نام کنند و باید دوباره فرایند ثبت نام را طی و مبالغ مد نظر را مسدود کنند زیرا پس از پایان مهلت انتخاب خودرو در این دوره، اولویت‌ها مشخص می‌شود و اطلاعات کسانی که پول مسدود کرده اما خودرو انتخاب نکرده باشند، سوخت می‌شود.

گفتنی است، با توجه به مشکلاتی که در ارسال اطلاعات مشتریان از بانک‌ها به سامانه یکپارچه، طی روزهای ابتدایی ثبت‌نام صورت گرفت، مهلت تعریف حساب وکالتی تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه تمدید و مهلت ثبت‌نام ابتدا تا روز (شنبه ۲۱ بهمن ماه) و سپس تا پایان روز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) تمدید شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا