اجتماعی

سم‌پاشی غیراصولی در مشهد جان ۲ نفر را گرفت

سم‌پاشی غیراصولی در مشهد جان ۲ نفر را گرفت



به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک نوزادی ۶ ماهه در یکی از بیمارستان‌های مشهد، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد صبح روز گذشته چهار عضو یک خانواده در پی مسمومیت شدید ناشی از استشمام سموم دفع حشرات به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این حادثه نوزاد پسر ۶ ماهه در حوالی ظهر و پسر پنج ساله این خانواده عصر دیروز به دلیل مسمومیت شدید جان باخت، مادر خانواده نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما پدر خانواده نیز از بیمارستان ترخیص شده است.

بر اساس این گزارش، با تحقیقات مأموران کلانتری ۳۸ پنجتن مشخص شد که پدر خانواده روز دوشنبه از طریق یکی از سایت‌های واسطه گر برای دفع حشرات موذی در طبقه پایین ساختمان خود سم پاشی را استخدام کرده است و پس از سم پاشی، گاز کشنده این سموم به مرور به طبقه بالا نفوذ و چهار عضو این خانواده را صبح روز گذشته راهی بیمارستان کرده است.

مأموران کلانتری پنجتن ضمن هماهنگی لازم قضائی با اشراف اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت فرد سم پاش را که حدود ۳۰ سال سن دارد دستگیر کردند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا