ورزشی

شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن خاطی استقلال

شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن خاطی استقلال



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با توجه به تصاویر ویدئویی غیر قابل کتمان از دربی شماره ۱۰۳ نسبت به طرح شکایت علیه بازیکن استقلال اقدام نمود.

در این تصاویر ویدئویی که بازتاب گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته است، دیده می‌شود؛ بازیکن تیم فوتبال استقلال در حالی که به ظاهر نشان می‌دهد سعی در آرام کردن تماشاگران دارد تا با پرتاب اشیا به داخل زمین باعث ایجاد اختلال در برگزاری بازی نشوند، در واقع با دست دیگر خود آن‌ها را تحریک به افزایش این اقدام و حمله به مسابقه و بازیکنان تیم پرسپولیس می‌کند!

این اتفاق آگاهانه روی می‌دهد در حالی که در همان زمان عوامل برگزاری، مأموران انتظامی و امنیت و حتی تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال سعی در آرام کردن اوضاع داشتند.

جدا از بحث‌های اخلاقی، روحیه ورزشکاری و بازی جوانمردانه که در این ارتباط وجود دارد، رفتار بازیکن مذکور از جهت تحریک به خشونت و تحریک عمومی موضوع مواد ۵۹ و ۶۰ آئین‌نامه انضباطی فوتبال ایران در ارکان قضائی و انضباطی فوتبال قابل بررسی و صدور حکم مقتضی است.

باشگاه پرسپولیس در این مرحله نسبت به طرح شکایت نزد ارکان فوتبال اقدام کرده است ولی بدیهی است این رفتار بازیکن مذکور از جهات دیگری و نزد دیگر دستگاه‌ها با توجه به وقوع در یک مکان عمومی نیز قابل پیگیری و بررسی است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا