ورزشی

هیجان خاصی در بازی با تراکتور وجود داشت

هیجان خاصی در بازی با تراکتور وجود داشت



به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری پس از باخت دو بر صفر هوادار تهران مقابل تراکتور تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به تراکتور بابت کسب پیروزی تبریک می‌گویم. هر دو نیمه هیجان خاصی داشت. نیمه اول روی اشتباه بازیکنان در یارگیری گل خوردیم. در نیمه دوم هم بازیکنان هوادار بیشتر خودشان را باور کردند. تیم ما جوان است و باید برای آن هزینه داد. باید روی خودباوری بازیکنان کار کنیم. از دقیقه ۶۰ به بعد، بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم می‌توانستند به گل‌های دیگری برسند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران افزود: تیم جوانی داریم و باید بهای آن رابدهیم. جوانان ما بازی خوبی ارائه کردند. بقیه بازیکنان هم همینطور، از آن‌ها راضی هستم. در آینده باید بیشتر روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم.

او در ادامه به موضوع داوران پرداخت و گفت: از خداداد افشاریان خواهش دارم روی انتخاب داور چهارم حساسیت بیشتری به خرج دهد. اشتباهات داوری که به سود ما نمی‌شود، اما تجربه داور چهارم مهم است که نیمکت‌ها را به‌هم نریزد. داور چهارم آرامش نداشت و به داور می‌گفت کارت زرد بدهد. همین داور خطاهایی را که باید به سود ما گرفته می‌شد، به داور وسط انتقال نمی‌داد، اما خیلی راحت خطاهایی را که علیه ما بود، اعلام می‌کرد! مجبوریم با این شرایط بسازیم.

فکری در مورد اینکه مشخص نبودن بازی‌های لیگ برتر به دیدار پرسپولیس و النصر اشاره کرد و گفت: بازی روز گذشته پرسپولیس با النصر عربستان را دیدیم. وقتی بازی‌ها تعطیل می‌شود بازیکنان به استراحت نمی‌روند، بلکه با فشار بیشتری صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند تا آمادگی‌شان را حفظ کنند. اگر بخواهیم در طول سال چندین بار بدنسازی انجام دهیم، اسمش بدنسازی نمی‌شود، بدن‌سوزی می‌شود. با این شرایط نمی‌توانیم تمرین کنیم. با توجه به عدم برگزاری مسابقات، بازیکن مستعد آسیب‌دیدگی است. پرسپولیس تعویض زودهنگام داشت و یک بازیکن نیز بیرون رفت تا ۹ نفره بازی کنند. یکی از بازیکنان نیز دستش را بالا برده بود و نمی‌توانست به بازی ادامه دهد. این مشکل را فقط من در هوادار ندارم و همه با آن روبه‌رو هستند. آمار بگیرید چقدر بازیکنان رباط صلیبی پاره کرده‌اند. اینها فشارهایی است که به بازیکنان وارد می‌شود و فوتبال‌مان ضرر می‌کند. الان پس از ۲۰ روز بازی کردیم و دوباره دیدار هفته آینده‌مان با استقلال به تعویق افتاد. نمی‌توانم ۱۶ روز به بازیکن استراحت بدهم، مجبورم به بازیکن صبح و بعدازظهر تمرین بدهم.

یرمربی هوادار در واکنش به انتقاد از عملکرد پر فراز و نشیب بازیکنان این تیم در فصل جاری تصریح کرد: فیلم‌هایی که شما دیدید با ما فرق می‌کند! کل بودجه هوادار اندازه یک بازیکن تراکتور است. مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دادیم، تیمی که در زمین خودش بازی می‌کرد. می‌توانستیم در دیدار با ذوب‌آهن برنده باشیم. زاویه نگاه من با شما فرق می‌کند، ولی اگر ضعف‌هایی باشد آنها را برطرف کنیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا