سیاسی

سران صهیونیست بدانند زمین رزم ما قلب تل‌آویو خواهد بود

سران صهیونیست بدانند زمین رزم ما قلب تل‌آویو خواهد بود



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، رژیم صهیونیستی رفتنی است و امروز جوانان نهضت فلسطین از همیشه سرحال تر هستند.

وی بیان کرد: فرزندانی که امروز در فلسطین بزرگ شده اند، سالیان سال، مقابل تانک قد کشیده و در میان جنگ، خون، مرگ و بغض به اسرائیل بزرگ شده اند. حال برخی از احمق‌ها و بزدل‌ها، مظلوم واقعی جهان و در مقابل آن غاصب‌ترین ظالم جهان را نمی‌بینند و می‌گویند جنگ کافی است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چیزی که طی این چند روز بر اسرائیل گذشته، ۷۵ سال است که بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته شده و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. باید اندیشه‌ها و افکار امام موسی صدر را بازخوانی کرد که گفته من حسینیه را حسینیه و مسجد را مسجد نمی دانم، مگر آنکه دلاورانی از آن برای نبرد با اسرائیل فارغ التحصیل شوند.

وی به سران اسرائیل که این روزها ایران را تهدید می‌کنند هشدار داد و گفت: جواب رجزخوانی‌ها و عوعو کردن صهیونیست‌ها این است که زمین رزم ما قلب تل‌آویو است و به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا