استان ها

پیگیر رای غیر منصفانه AFC هستیم/ اخراج آل کثیر درست نیست

پیگیر رای غیر منصفانه AFC هستیم/ اخراج آل کثیر درست نیست



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که «علت اخراج انضباطی عیسی آل‌کثیر چه بوده است» گفت: چنین چیزی نیست آل‌کثیر همین الان همراه تیم به هتل المپیک آمده و با تیم هم تمرین کرده است.

وی در خصوص پیگیری چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و پرونده مسابقه با عربستان هم بیان داشت: یکی از پرونده‌ها در استیناف و دیگری در دادگاه عالی ورزش (CAS) در حال پیگیری است و ما طبیعتا امیدوار هستیم. ما از تمام ظرفیت‌های حقوقی خود استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه «آیا احتمال دارد بتواند بازی‌های خانگی سپاهان در خانه برگزار شود؟» هم گفت: فعلا در مورد چیزی نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم و وظیفه ما پیگیری حقوقی است حقوقی باشگاه دارد این کار را انجام می‌دهد و ما همچنان پیگیر هستیم.

وی در خصوص حمایت باشگاه سپاهان اصفهان و تیم‌داری در رشته دوچرخه سواری هم اظهار داشت: تیم‌داری ما در این رشته همچنان ادامه دارد چون فدراسیون با برنامه است و دوچرخه سواری هم رشته‌ای جذابی است که تنوع زیادی دارد. سپاهان با جدیت از این رشته ورزشی که در سالم سازی محیط زیست نقش دارد، حمایت می‌کند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا