استان ها

۲۴۸ پرونده تخلف صنفی در خاش تشکیل شد

۲۴۸ پرونده تخلف صنفی در خاش تشکیل شد



نجم‌الدین عارفی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: از ابتدای امسال تاکنون شش هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام پذیرفته که در این راستا ۲۴۸ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی با بیان این مطلب که عمده این تخلفات گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده، اظهار کرد: طرح‌های نظارتی ویژه نوروز، فصل بازگشایی مدارس و طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای سال انجام شده است.

وی در خصوص نرخ گذاری خدمات صنفی گفت: کلیه واحدهای صنفی خدماتی نرخ‌نامه دریافت داشته و موظف به نصب آن در محل دید مشتری هستند.

عارفی نسب اضافه کرد: در طول سال گشت‌های مشترک نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، بازرسی جهاد کشاورزی، اداره غله، بازرسی صنعت و معدن و مرکز بهداشت در سطح شهر در راستای نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار و رعایت موازین بهداشتی انجام می‌پذیرد.

وی در خصوص طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز امسال اظهار داشت: پنج اکیپ دو نفره در کنار بازرسین ادارات و نهادهای ناظر بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سطح شهر در قالب گشت‌های مشترک و گشت‌های انفرادی فعالیت دارند و گزارش عملکرد این اکیپ‌ها در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا