سیاسی

استان سمنان ۲۳پروژه عمرانی در دست اجرا دارد/ سفر دوم دولت به زودی

استان سمنان ۲۳پروژه عمرانی در دست اجرا دارد/ سفر دوم دولت به زودی



محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمادگی استان سمنان برای سفر دور دوم رئیس جمهور و هیئت دولت، بیان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی به استان اختصاص یافت.

وی افزود: در حوزه عمرانی چهار هزار میلیارد تومان اعتبار منظور شد که ۱۰۰ درصد اعتباراتی که تا امروز باید جذب می‌شد، انجام شده و مازاد بر آن ۹۶۰ میلیارد تومان دیگر نیز جذب اعتبار داشتیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۳ پروژه عمده با پیشرفت بالای ۸۰ درصد با اعتبارات عمرانی مذکور اجرایی شده که تکمیل آنها در دستور کار جدی ما قرار دارد، بیان کرد: برخی پروژه‌هایی که نیازمند مصوبه مرحله دوم و افزایش اعتبار دارند نیز امیدواریم که در سفر آتی محقق شود.

هاشمی درباره سفر آتی رئیس جمهور به استان سمنان بیان کرد: در این سفر حتماً مقوله آب به مثابه مهمترین دغدغه مردم استان مطرح خواهد شد همچنین پروژه‌هایی را لحاظ خواهیم کرد که رشد اقتصادی داشته و به معنای واقعی تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که جامعه هدف بهتر و بیشتری داشته باشند در این سفر لحاظ خواهند شد، افزود: تلاش داریم که عمده نیازهای مردم استان در این سفر قریب الوقوع لحاظ شود و بتوانیم اعتبارات خوبی را داشته باشیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا