استان ها

ایمان در نبرد با استکبار قطعا پیروز خواهد شد

ایمان در نبرد با استکبار قطعا پیروز خواهد شد



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه شب در ادامه برنامه‌های روز اول سفر استانی دولت مردمی به استان کردستان، در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای این استان با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم غزه، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز در سایه این امنیت و همچنین وحدت مثال‌زدنی شیعه و سنی در کردستان، مردم استان به کردستان پیشرفته فکر می‌کنند.

وی با اشاره به رشد و بالندگی استان کردستان در تولید، علم و فرهنگ گفت: دشمنان و بدخواهان که این رشد و بالندگی کردستان را برنتابیدند، با توطئه‌گری و فتنه‌انگیزی در اغتشاشات سال گذشته امنیت و وحدت استان را نشانه رفتند، اما مردم ولایت‌مدار کردستان با همدلی و همگرایی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس جمهور خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور توصیف و بر ضرورت انتقال پیام شهدا به عصرها و نسل‌ها به‌ویژه نسل جوان کشور تاکید کرد.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات فجیع و هولناک رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز خون شهدای مظلوم غزه بیدارگر وجدان‌های بشری شده و مهر تأییدی بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حقانیت مردم مظلوم فلسطین و جنایتکاری رژیم غاصب صهیونیستی است، ما تردید نداریم که در این نبرد ایمان و استکبار قطعاً ایمان پیروز خواهد شد.

پیش از سخنان رئیس جمهور فرزند یکی از شهدای پیشمرگه مسلمان استان کردستان و همسر شهید بروجردی از فرماندهان فاتح این استان در دوران دفاع مقدس دقایقی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا