استان ها

افزایش میزان اشغال واحدهای اقامتی قزوین در تعطیلات عید سعید فطر

افزایش میزان اشغال واحدهای اقامتی قزوین در تعطیلات عید سعید فطر



به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی با اشاره به استقبال گردشگران از استان قزوین اظهار کرد: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث شد تا عده‌ای از گردشگران سفرشان را به ایام عید فطر موکول کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: به همین دلیل هم‌زمان با پیک سوم سفرها در اولین روز تعطیلات عید فطر با افزایش ۳۰ درصدی اشغال اماکن اقامتی رسمی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان مواجه هستیم.

خزائلی یادآور شد: در این ایام با توجه به افزایش سفرها با هماهنگی و تاکید ستاد خدمات سفر کشور، ستاد اجرایی سفر در استان برای پذیرش گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر آمادگی دارد و امیدواریم با توجه به نزدیکی قزوین به پایتخت شاهد افزایش حضور گردشگران در این ایام باشیم.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه عیدانه سوغات و صنایع‌دستی قزوین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه‌روز تا تاریخ ۲۴ فروردین در مجموعه دولتخانه صفوی دایر است و گردشگران می‌توانند با حضور در این مجموعه علاوه بر بازدید از نمایشگاه از موزه‌ها و بناهای تاریخی مستقر در این مجموعه تاریخی بازدید نمایند.

خزائلی با تاکید به اینکه همواره در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد خدمات سفر شرایط مناسب و مطلوبی را برای حضور گردشگران در استان مهیا کنیم، یادآور شد: به طور حتم بازدیدهای نظارتی از تمامی تأسیسات گردشگری و خدمات‌رسان در تعطیلات عید سعید فطر نیز به طور مستمر ادامه دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا