ورزشی

باید به ذوب‌آهن فرصت داد

باید به ذوب‌آهن فرصت داد



به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی در نیمه اول ارائه ندادیم، عوامل محیطی مثل وزش باد هم روی بازی تأثیر گذاشت؛ در نیمه دوم سوار بازی شدیم، موقعیت‌های خوبی ساختیم، پس از گلزنی میل به پیروزی داشتیم اما متأسفانه وی یک ضد حمله غافل‌گیر شدیم و گل خوردیم.

وی ادامه داد: از باخت تیم‌مان ناراحت نیستیم چون باور ما جنگیدن برای پیروزی بود و باید ریسک آن را نیز بپذریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: فکر می‌کنم علی عدنان مستحق اخراج بود، داور با او مدارا کرد و سرانجام نیمکت مس این بازیکن را تعویض کرد؛ به نظر من داوری هفته گذشته ما و پنالتی نگرفتن برای شمس آذر روی این بازی تأثیر داشت؛ نباید داوری‌ها از هفته‌های قبل منشأ بگیرد.

وی گفت: اگر پنالتی شمس آذر گرفته نشد و این تیم ضرر کرد، ما هم در برابر سپاهان و پرسپولیس از قضاوت بازی ضرر کردیم؛ به طور قطع با ۱۰ نفره شدن مس جو بازی تغییر می‌کرد و شاید نتیجه الان این نبود!

ربیعی با بیان اینکه ذوب‌آهن نیاز به تغییر جو در شرایط تیم دارد، تصریح کرد: محمدی مهر بازیکن با تجربه‌ای است و نباید در همچین شرایطی از مسابقه این نبرد تک به تک را از دست بدهد؛ بدنه تیم ما جوان است و باید در آینده تقویت شویم.

وی افزود: روند تعویض‌ها شرایط بازی ما را رو به جلو کرد، تیم ما نیاز به زمان دارد و امیدوارم بتوانیم در فضای پیشرو با اضافه شدن مصدومان تیم نتیجه بگیریم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا